۰

واکنش آیت الله علوی بروجردی به مسمومیت دانش آموزان

آیت الله علوی بروجردی در درس خارج فقه سوم اسفندماه خود با بیان نمونه ای از استحکام نظر و رای در شیخ محمد عبده رئیس دیوان عالی زمان رضاشاه نسبت به سخنان متضاد مسئولان کشور درباره مسمومیت دانش اموزان واکنش نشان داد و گفت: در مسمومیت دانش آموزان دختر مدارس، هریک از مسئولان نظراتی دادند که همگی متضاد یکدیگر بود.
کد خبر: ۲۷۷۳۵۹
۰۹:۲۰ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، آیت الله علوی بروجردی در درس خارج فقه سوم اسفندماه خود با بیان نمونه ای از استحکام نظر و رای در شیخ محمد عبده رئیس دیوان عالی زمان رضاشاه نسبت به سخنان متضاد مسئولان کشور درباره مسمومیت دانش اموزان واکنش نشان داد و گفت: در مسمومیت دانش آموزان دختر مدارس، هریک از مسئولان نظراتی دادند که همگی متضاد یکدیگر بود.

یکی گفت مسئله، عمدی است، دیگری موضوع را امنیتی دانست، یکی دیگر پخش گاز مونواکسیدکربن در فضا و نقص سیستم گرمایشی عنوان کرد. اصلا حرف نزنید و اگر حرف می زنید متضاد هم صحبت نکنید چون بی اعتمادی مردم را بیشتر می کند و سوء ظن نسبت به شخصیت ها و مقامات بیشتر می شود. بنابرفرمایش امام سجاد (ع)، اهل سداد باشید. استحکام در فکر، رای و تصمیم داشته باشید. با بهترین افراد مشورت کنید و سپس تصمیم گیری کنید.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: