۱

فروش یک جزیره مسکونی در بحرین به اسرائیل

رسانه های بحرین از فروش یک جزیره فراساحلی این کشور توسط رژیم آل خلیفه به مبلغ 9 میلیون دینار به رژیم صهیونیستی خبر دادند.
کد خبر: ۲۷۷۰۰۸
۱۰:۱۲ - ۲۵ بهمن ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، رسانه های بحرین از فروش یک جزیره فراساحلی این کشور توسط رژیم آل خلیفه به مبلغ 9 میلیون دینار به رژیم صهیونیستی خبر دادند.

براساس این گزارش، دادگستری بحرین و شرکت مزایده عربی مجموعه‌ای شامل یک صد ملک از جمله جزیره‌ای در اسکه غربی را برای فروش در یک مزایده عمومی قرار داد.

شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز در خبری اعلام کرد، شرکت هیمنوتا که یکی از شرکت‌های زیرمجموعه صندوق قومی یهود در رژیم صهیونیستی است، یک جزیره را از کشور بحرین خریده است.

در خبر منتشرشده در این رسانه صهیونیستی آمده است که جزیره مذکور 9 هزار و 554 مترمربع مساحت دارد و به‌ قیمت 21 و نیم میلیون دلار در یک مزایده که یک شرکت عربی آن را برگزار کرده بود، خریداری شده است. این جزیره مسکونی می باشد و دربرگیرنده طرح‌های سرمایه‌گذاری و نیز مناظر طبیعی خاص به خود است.

«آوری اشنایر» نماینده حزب آبی سفید در هیئت مدیره شرکت هیمنوتا گفت: در این جزیره می‌توان یک آسمان خراش پنجاه طبقه ابری ساخت و از آن برای اسکان شهرک نشینان صهیونیست در صورت وقوع فاجعه یا جنگ استفاده کرد.

وی افزود، می‌توان امکان مشورت با دولت بحرین دوست را درمورد انتقال حاکمیت این جزایر یا اراضی به رژیم صهیونیستی بررسی کرد زیرا همه چیز به صورت قانونی و مطابق با استانداردهای لازم و با موافقت کامل طرف‌های ذیربط با هدف ایجاد زیرساخت در این املاک و جزایر انجام خواهد شد.

صندوق "یهودیان" یک سازمان غیرانتفاعی است که در سال 1901 میلادی با هدف «خرید و توسعه» زمین برای صهیونیست ها تاسیس شد.

مقامات بحرین و رژیم صهیونیستی سپتامبر سال 2020 میلادی با حضور «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری پیشین آمریکا در کاخ سفید توافق نامه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را امضا کرد.

این اقدام موجب خشم مردم انقلابی بحرین و بسیاری از مسلمانان شد.

مردم بحرین بارها با برگزاری تظاهرات مخالفت خود را با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی اعلام کرده اند و شخصیت های سیاسی و دینی بحرینی نیز درباره تبعات و عواقب ناگوار سازشکاری آل خلیفه با صهیونیستها در سطح داخلی و منطقه ای هشدار داده اند.

انتهای پیام

منبع: ABNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
با سلام.چرا ایران اجازه میدهد در بیخ گوشش اسراییل حضور یابد انهم با خرید زمین جزیره از بحرین.بنظر من ایران باید با یک هجوم سراسری کل جزیره بحرین را به ایران برگرداند و حام مفسد انرا اعدام کند.پس این همه موشک چه بدرد میخورد دور تا دور ایران را اسراییل حضور دارد در جنوب.در شما اذر بایجان .یه حرکتی یح جنب و جوشی