۰

استقبال ملت عراق از فراخوان آیت الله سیستانی برای کمک به ملت سوریه

حجت الاسلام و المسلمین شیخ عبد المهدی الکربلایی، گفت: اجابت سریع ملت عراق از فراخوان آیت الله سیستانی برای کمک به ملت زلزله زده سوریه، یاد آور اجابت سریع به فتوای جهاد کفایی است.
کد خبر: ۲۷۶۹۵۲
۱۱:۳۷ - ۲۳ بهمن ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، حجت الاسلام و المسلمین شیخ عبد المهدی الکربلایی نماینده آیت الله سیستانی و متولی شرعی حرم امام حسین (علیه السلام) در استقبال از کاروان کمک رسانی و حمایت لجستیک که به سوریه ارسال خواهد شد، گفت: اجابت سریع ملت عراق از فراخوان آیت الله سیستانی برای کمک به ملت زلزله زده سوریه، یاد آور اجابت سریع به فتوای جهاد کفایی است.

وی افزود: از تمامی اهل خیر و نیکی می خواهیم در این کمک رسانی انسان دوستانه که بازتاب دهنده التزام به اخلاق و آموزه های اهل بیت (علیهم السلام) است، مشارکت داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین الکربلایی ادامه داد: توصیه های انسانی ائمه اهل بیت (علیهم السلام) و توجهات انسانی آیت الله سیستانی منحصر به ملت عراق نیست، بلکه عموم مردم را شامل می شود.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی تصریح کرد: هنگامی که عراق در معرض خطر قرار گرفت، اجابت سریع به فتوای جهاد دفاعی انجام گرفت و اکنون خانواده های زیادی خارج از عراق گرفتار مصیبت و فاجعه شدند و این نیز نیازمند اجابت سریع است.

وی بر ضرورت ارائه هر آنچه امکان دارد برای همدردی و کمک رسانی به خانواده ها تأکید کرد.

در همین راستا، مدیریت آستان مقدس حسینی اشاره کرد: کاروان کمک رسانی که برای ملت مصیبت زده سوریه ترتیب داده شده، با همکاری با کاروان های حمایت لجستیک موکب های حسینی و خیرین بوده که متشکل از کمک های پزشکی، انسانی و خدماتی است.

شایان ذکر است که دفتر آیت الله سیستانی، ضمن همدردی با زلزله زدگان، خواستار کمک رسانی به خسارت دیدگان شد.

ایتا

 

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: