۰

هلاکت فرمانده عملیات داعش در سومالی

پلیس ایالت ساحلی پانتلند در شرق سومالی امروز (جمعه) با صدور بیانیه ای، اعلام کرد که نیروهای امنیتی آن با حمله عناصر گروهک تروریستی داعش به منطقه «بلیدیدین» در این ایالت مقابله کردند و در نتیجه آن نیز، درگیری مسلحانه میان دو طرف روی داد.
کد خبر: ۲۷۶۱۶۴
۱۰:۴۶ - ۲۴ دی ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، پلیس یکی از ایالت های سومالی از هلاکت مسئول عملیات شاخه تروریستی داعش در این کشور در جریان درگیری مسلحانه با نیروهای امنیتی خبر می دهد.

پلیس ایالت ساحلی پانتلند در شرق سومالی روز (جمعه) با صدور بیانیه ای، اعلام کرد که نیروهای امنیتی آن با حمله عناصر گروهک تروریستی داعش به منطقه «بلیدیدین» در این ایالت مقابله کردند و در نتیجه آن نیز، درگیری مسلحانه میان دو طرف روی داد.

پلیس پانتلند در بیانیه خود که از تلویزیون دولتی سومالی پخش شد، ضمن اعلام این که درگیری دو طرف در ساعات پایانی شب گذشته روی داده، تاکید کرد که در جریان آن نیروهای امنیتی موفق شدند «ابوالبراء الامانی»، فرمانده عملیات شاخه داعش در این کشور را به هلاکت برسانند.

بنا بر آن چه در این بیانیه آمده، ابوالبراء الامانی که تابعیت اتیوپی دارد، در ژوئیه سال 2021 میلادی به عنوان فرمانده عملیات شاخه داعش در سومالی منصوب شده و همچنین نقش بزرگی در پیوستن شماری از هموطنان اتیوپیایی خود به این گروهک تروریستی داشته است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: