۰

استقبال از نمایشگاه حلال لندن ۲۰۲۲

در این نمایشگاه کنفرانسی با موضوع اقتصاد حلال برگزار شد و بنیاد ورزش مسلمانان یکی از مکان هایی بود که در این نمایشگاه کورد توجه بسیار زیاد قرار گرفت.
کد خبر: ۲۷۵۲۲۰
۱۵:۴۳ - ۱۴ آذر ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، نمایشگاه حلال لندن 2022 پس از پذیرایی از هزاران نفر به مدت دو روز در روزهای  دوم و سوم دسامبر سال جاری میلادی در مرکز نمایشگاهی «اکسل» با موفقیت به پایان رسید.

در این نمایشگاه کنفرانسی با موضوع اقتصاد حلال برگزار شد و بنیاد ورزش مسلمانان یکی از مکان هایی بود که در این نمایشگاه کورد توجه بسیار زیاد قرار گرفت.
 
هدف این بنیاد تشویق بیشتر مسلمانان، زنان و مردان بریتانیایی به فعالیت بیشتر و ورزش برای بهبود سلامتی و دوست یابی است.

با در نظر گرفتن این موضوع، شبکه «ایمرالد» مجموعه ای از رویدادهای شبکه ای را برگزار کرد که مسلمانان حرفه ای بریتانیا را برای رویدادهای اجتماعی و منظم گرد هم می آورد.
 
در نمایشگاه حلال 2022 لندن همچنین عروسک مسلمان سخنگو به نام «آمینا» به نمایش در آمد که جایگزینی برای عروسک های باربی است.

علاونه بر این برندی به نام «  Imran Kids » که اسباب بازی های آموزشی و یادگیری سرگرم کننده ای دارد محصولات خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشت.
 
یکی دیگر از محصولاتی که توجه بسیاری را در این نمایشگاه به سوی خود جذب کرد ،خوشبو کننده هوا با بوی سنتی عود از برند «  Fresh Fragrances » بود.

در مجموع، نمایشگاه حلال لندن 2022 فضای جالبی را برای مردم فراهم کرد تا بیشتر در مورد اقتصاد حلال بریتانیا بیاموزند و همچنین فضای دوستانه ای را برای ملاقات افراد، یادگیری در مورد حلال و کشف برندهای جدید به وجود آورد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: