۰

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۱۷ آبان

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون ۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۹۲ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۲۷۴۵۲۱
۱۵:۱۹ - ۱۷ آبان ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، تاکنون ۶۵ میلیون و ۱۲۶ هزار و 782 دوز اول و ۵۸ میلیون و 533 هزار و 726 دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۳۱ میلیون و 348 هزار و 810 نفر دوز سوم و بالاتر را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۵۵ میلیون و 9 هزار و 318 دوز واکسن در ایران که ۳ هزار و 829 دوز آن در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، 91 بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و از این بیماران، 33 مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۷ میلیون و ۵۵۸ هزار و 593 تن رسید.

در ۲۴ ساعت گذشته، ۴ تن از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و بدین ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۴ هزار و 604 تن رسید. این در حالی است که تا به امروز خوشبختانه ۷ میلیون و ۳۳۳ هزار و 291 تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین 92 تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۵۴ میلیون و 428 هزار و 204 آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر یک شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۱۱ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۲۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۱.۹ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۸.۱ درصد. این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان ۱.۱ درصد است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: