۰

راز سرقت‌های میلیاردی از خانه‌ها فاش شد

در پی شکایت چندین نفر از شهروندان ساکن در شهرستان شاهین‌شهر مبنی بر سرقت پول، طلاجات و سکه از منازل آنها، موضوع شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت‌ها در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
کد خبر: ۲۷۴۴۱۶
۱۲:۰۰ - ۱۴ آبان ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، در پی شکایت چندین نفر از شهروندان ساکن در شهرستان شاهین‌شهر مبنی بر سرقت پول، طلاجات و سکه از منازل آنها، موضوع شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت‌ها در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد سارقان با استفاده از 2 دستگاه خودروی پژو 405 با پلاک‌های مسروقه اقدام به پرسه‌زنی در محلات مختلف کرده و منازل مسکونی خالی از سکنه را شناسایی و در فرصتی مناسب وارد این منازل شده و اقدام به سرقت زیور آلات و اموال باارزش موجود در محل می‌کنند.

کارآگاهان پلیس آگاهی با جمع‌آوری سرنخ‌های موجود و انجام یک‌سری اقدامات علمی و تخصصی سرانجام 2سارق سابقه‌دار را که در این سرقت‌ها دست داشتند، شناسایی و در یکی از محله‌های شهر اصفهان دستگیر کردند.

در بازرسی از مخفیگاه سارقان ضمن توقیف 2 دستگاه خودروی مورد استفاده در سرقت‌ها تعداد زیادی اموال مسروقه به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد. سپس متهمان به 25 فقره سرقت منزل در سطح شهرستان شاهین‌شهر اعتراف و کارشناسان ارزش تمامی اموال سرقت شده توسط سارقان را 30 میلیارد ریال برآورد کردند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: