۰

اظهارات نژادپرستانه وزیر کشور انگلیس درباره مهاجران

«سویلا براورمن»، وزیر کشور انگلیس پس از اظهاراتی که بزعم بسیاری، از اصطلاحات حزب راست تندرو و با هدف حفظ قدرت از طریق کسب حمایت این حزب نشأت می گیرد، با موجی از انتقادات روبرو شد و پرونده مهاجرت در انگلیس را پیچیده تر کرد.
کد خبر: ۲۷۴۳۶۵
۱۴:۴۶ - ۱۱ آبان ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، «سویلا براورمن»، وزیر کشور انگلیس پس از اظهاراتی که بزعم بسیاری، از اصطلاحات حزب راست تندرو و با هدف حفظ قدرت از طریق کسب حمایت این حزب نشأت می گیرد، با موجی از انتقادات روبرو شد و پرونده مهاجرت در انگلیس را پیچیده تر کرد.

 براورمن در اظهاراتی درباره سیاست دولت «ریشی سوناک»، نخست وزیر انگلیس در برخورد با مهاجران و ثبت رکورد این کشور در ورود آنها به انگلیس گفته بود که کشورش مورد هجوم مهاجران قرار گرفته است.

اظهارات این وزیر که خود مهاجر است، از سوی مخالفان انگلیسی نژادپرستانه توصیف شده و موقعیت وی را به طور قابل توجهی به خطر انداخته است.

«رابرت جنریک»، وزیر مهاجرت انگلیس با ابراز مخالفت خود نسبت به اظهارات وی گفت:« وقتی یک نفر در مسئولیتی قرار دارد باید به اظهاراتش توجه کند».

پرونده مهاجرت، پس از آن که داده های رسمی نشان داد که سال جاری بیشترین افزایش درشمار مهاجرانی که از طریق کانال دریایی فرانسه وارد انگلیس شده اند را ثبت کرده است، دوباره به صحنه بازگشته است.

تعداد پناهندگانی که در سال جاری وارد انگلیس شده اند به 39 هزار نفر رسیده است و انتظار می رود این رقم تا پایان امسال به بیش از44 هزار پناهنده برسد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: