۰

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم حادثه تروریستی شاهچراغ را محکوم کرد

حمله تروریستی به زائران و مجاوران و نمازگزاران حرم مطهر حضرت احمد بن‌ موسی شاه چراغ(ع)، برگ دیگری از دفتر قطور جنایات استکبار و صهیونیزم و ارتجاع وهابیت و عوامل تکفیری استکبار جهانی و اغتشاشگران را ورق زد.
کد خبر: ۲۷۴۲۱۳
۰۹:۵۴ - ۰۷ آبان ۱۴۰۱

محکومیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) از سوی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

به گزارش «شیعه نیوز»، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در بیانیه ای حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) و شهید و مجروح شدن جمعی از هموطنان را محکوم کرد.

 متن بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

حمله تروریستی به زائران و مجاوران و نمازگزاران حرم مطهر حضرت احمد بن‌ موسی شاه چراغ(ع)، برگ دیگری از دفتر قطور جنایات استکبار و صهیونیزم و ارتجاع وهابیت و عوامل تکفیری استکبار جهانی و اغتشاشگران را ورق زد.

این اقدام شرورانه، از یک سو دشمنان وهابی و تکفیری بشریت و اربابان آنان را رسوا کرد و از دیگر سو هدف اغتشاشگران برای فعالیت بیش ازیک ماه اخیر خود در ایران را واضح‌تر نمود.

و از سویی دیگر حقانیت مقتدرانه توأم با مظلومیّت انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی و مردم شریف و انقلابی و شهیدپرور را بر جهانیان ثابت کرد؛ مردمی که سالهاست تحت شدیدترین محاصره سیاسی، اقتصادی، امنیتی و رسانه‌ای قرار دارند، تنها به جرم اینکه به «خداوند علی اعلی» ایمان دارند و بر عهد خویش «قالواربُّنا الله ثم استقاموا» استقامت می‌ورزند و مورد تعرض و اغتشاش و تهاجم قرار می گیرند.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم از علمای ادیان، مذاهب اسلامی، مجامع دینی، سازمان‌های حقوق بشری و جوامع جهانی و منطقه ای، کشورهای اسلامی و همه آزادگان عالم می‌خواهد تا بدون فریب خوردن از بوق‌های تبلیغاتی و رسانه‌های شیطانی، حقایق را ببینند و با فشار بر دولت‌های غربی و استکبار و صهیونیزم، مانعِ حمایت آنان از اغتشاش علیه مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی شوند.

جامعه جهانی و منطقه ای؛ فراموش نکنند که دولت و ملت ایران، و حاج قاسم سلیمانی و جبهه مقاومت با تقدیم جان و مال، شرِّ مخوف‌ترین تروریست‌های معاصر را از سر بشریت در عراق و سوریه و … کم کردند و با فدا کردن جان فرزندان خود، نه تنها منطقه بلکه کشورهای اروپایی و جهان را را از جنایات این عناصر وحشی نجات دادند و اینک نوبت جبران جامعه بشری در نفی تروریسم تکفیری و اغتشاش است.

کشتار زائران و نمازگزاران مظلوم در حرم احمد بن موسی شاه چراغ(ع) توسط عوامل استکبار و تفرقه افکنان اغتشاشگر افراطی و تکفیری و … حجت را بر همه تمام کرد.
دشمنان ما معنی رأفت اسلامی را نمی فهمند و آن را ناشی از ضعف و ترس نظام می دانند و از آن برای تداوم شرارت بهره می گیرند!!!

روز جمعه 6 آبان 1401 مردم سلحشور و وفادار و انقلابی و شهیدپرور ایران پر خروش و با نکوداشت یاد امام و شهدا و حاج قاسم سلیمانی بعد از نماز جمعه در سراسر کشور به صحنه خواهند آمد و خروش علیه اغتشاس و استکبار را رقم خواهند زد و با وحدت و انسجام ملی و اسلامی و حضور درصحنه با پیروی از ولی فقیه و رهبرعزیزتر از جانمان در حمایت از نظام اسلامی و احکام نورانی اسلام و انقلاب و یکپارچگی و وحدت ایرانی و اسلامی فریاد خواهند زد.

نصرمن الله و فتح قریب
والعاقبه للمتقین

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم»

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: