۰

انهدام باند خانوادگی فروش مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از انهدام باند خانوادگی سوداگران مرگ خبر داد و گفت: در این رابطه ۴ نفر دستگیر و ۲۰ کیلو تریاک کشف شد.
کد خبر: ۲۷۴۰۷۸
۱۴:۵۷ - ۰۱ آبان ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از انهدام باند خانوادگی سوداگران مرگ خبر داد و گفت: در این رابطه ۴ نفر دستگیر و ۲۰ کیلو تریاک کشف شد.

سرهنگ ضرغام آذین در تشریح جزئیات این خبر اعلام داشت: ماموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در رصد‌های اطلاعاتی، مطلع شدند ۲ خواهر و یک برادر با همکاری یکی از بستگانشان به صورت باندی به توزیع مواد مخدر در جنوب شرق تهران می‌پردازند.

وی ادامه داد: با عنایت به اهمیت موضوع، مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی فشرده مشخص شد، اعضای باند بصورت بسیار ماهرانه با یک دستگاه خودروی پراید اعمال مجرمانه خود را جامه عمل می‌پوشانند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: رصد لحظه به لحظه فعالیت مواد فروشان ادامه یافت تا اینکه ماموران با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پلیسی در حالی که متهمان با خودروی پراید در حال جا به جابجایی مواد مخدر بودند، دستگیر و در بررسی‌های بیشتر ۲۰ کیلو و ۱۵۰ گرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در پایان خاطرنشان کرد: متهمان به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: