۰

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت:‌ بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی هم اکنون شاهد ترافیک پرحجم در محور کرج-چالوس حدفاصل دوراهی شهرستانک تا نسا، گچسر تا سه‌راهی دیزین و کندوان تا سیاه‌بیشه هستیم.
کد خبر: ۲۷۳۱۴۹
۱۵:۱۱ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت:‌ بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی هم اکنون شاهد ترافیک پرحجم در محور کرج-چالوس حدفاصل دوراهی شهرستانک تا نسا، گچسر تا سه‌راهی دیزین و کندوان تا سیاه‌بیشه هستیم. همچنین ترافیک در مسیر آزادراه تهران - شمال حدفاصل انتهای تونل شماره ۱۷ تا انتهای مسیر در محدوده شهرستانک نیز نیمه‌سنگین اما روان گزارش شده است.

وی ادامه داد: بر اساس دیگر بررسی‌های صورت گرفته ترافیک در مسیر جاده هراز نیز در مسیر جنوب به شمال محدوده‌های مشا، سه‌راهی لاسم، حدفاصل آب اسک تا گزنک و محدوده‌های بایجان سه‌راهی چلاو و مسیر شمال به جنوب محدوده تونل شماره یک نیمه‌سنگین و روان است. ترافیک در آزادراه قزوین - رشت حدفاصل منجیل تا رودبار نیز نیمه سنگین گزارش شده است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی، ترافیک در محور فیروزکوه در مسیر جنوب به شمال محدوده شهر دماوند نیز نیمه سنگین است.

شیرانی اظهار کرد: بر اساس بررسی و پایش‌های صورت گرفته وضعیت ترافیکی در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل مهرویلا تا پلیس راه مهرشهر و آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس نیز نیمه سنگین مشاهده می‌شود.

وی افزود: ترافیک در محور ایلام - سرابله - حمیل در برخی مقاطع، محور ایلام - مهران محدوده‌های مهدی‌آباد و کنجانچم در هر دو مسیر رفت و برگشت، محور خرمشهر - شلمچه محدوده سه راهی یادمان در هر دو مسیر رفت و برگشت و محور چذابه - بستان در برخی مقاطع پرحجم اما روان و در حال تردد گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تاکید کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته در حال حاضر وضعیت جوی در اغلب محورهای مواصلاتی آرام بوده و مداخلات جوی مشاهده نمی‌شود.

شیرانی در پایان درباره انسداد برخی محورهای مواصلاتی گفت: محورهای ریگان - ایرانشهر، لاسم - ارجمند و تهران - امامزاده داوود مسدود هستند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: