۰

بهترین چاپخانه جزوه در تهران

خوشبختانه عصر تکنولوژی و اینترنت است و شما در هر زمانی می‌توانید از روی کتاب یا جزوه درسی یا حتی غیر درسی دوستتان کپی و پرینتی تهیه کنید.
کد خبر: ۲۷۲۹۷۹
۱۷:۲۴ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۱

خوشبختانه عصر تکنولوژی و اینترنت است و شما در هر زمانی می‌توانید از روی کتاب یا جزوه درسی یا حتی غیر درسی دوستتان کپی و پرینتی تهیه کنید.

کافی است به یکی از سایت‌های چاپخانه‌های  معتبر سر بزنید و یا در  گوگل عبارت چاپ جزوه ارزان تهران را جستجو کنید و به دنبال سایت تیم گرافیک بگردید و  سفارش خود را به ثبت برسانید.

تا چندی پیش به هنگام نزدیک شدن به دوران امتحانات پایان ترم درسی بیشتر دانش‌آموزان و دانشجویانی که در کلاس درس به گفته‌های معلم و استاد توجه نداشتند، به دنبال جزوه می‌گشتند تا بتوانند خود را برای آزمون پایان ترم آماده کنند. اما در حال حاضر با آنلاین شدن بیشتر کلاس‌های درسی، تمام دانش‌آموزان به فکر چاپ جزوه هستند زیرا در طول کلاس‌ها نیز باید جزوه‌های خود را به صورت چاپی و نگارشی تهیه کنند.

چاپ جزوه‌های درسی و آموزشی

کافی است اطلاعات خواسته شده در سایت مورد نظر را وارد کنید، فرم موجود در سایت را تکمیل کنید تا قیمت چاپ جزوه شما محاسبه شود و در نهایت بتوانید فایل جزوه مورد نظر خود را آپلود کنید. اگر دوست دارید به خاطر چاپ جزوه تخفیفی بگیرید، بهتر است تعداد بیشتری از جزوه را به طور همزمان سفارش دهید.

در ضمن برخی از چاپخانه‌های معتبر می‌توانند سفارش شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به چاپ برسانند ولی امکان دارد که هزینه بیشتری از شما دریافت کنند. در مقابل اگر برای دریافت جزوه چاپ شده خود عجله نداشته باشید، ممکن است چاپخانه هزینه کمتری از شما بگیرید یا حتی به شما تخفیف دهد.

بهترین چاپخانه جزوه در تهران کدام است؟

اگر شما نیز قصد دارید جزوات خود یا فرزندتان را چاپ کنید، باید کمی در مورد کیفیت نوع چاپ و کاغذ چاپخانه مورد نظرتان تحقیق و بررسی انجام دهید. یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌ها برای چاپ جزوه در تهران، سایت تیم گرافیک است که بهترین کیفیت را با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد.

البته کیفیت نوع چاپ جزوه شما بستگی به انتخابتان دارد. در واقع این شما هستید که نوع و جنس کاغذ را انتخاب می‌کنید ولی چاپخانه‌ای خوب است که دارای تنوع گسترده‌ای در سایز و نوع کاغذ باشد. در ضمن قیمت چاپ جزوه نیز یکی دیگر از عواملی است که باید به هنگام انتخاب یک چاپخانه به آن توجه داشته باشید.

برخی از چاپخانه دارای گزینه چاپ فوری هستند، در حالی که برخی دیگر مدت زمان زیادی وقت لازم دارند تا بتوانند جزوات شما را به چاپ برسانند. بنابراین برای انجام کار چاپ خود بهتر است حداقل یک هفته قبل اقدام کنید تا زودتر و سر موقع به جزوات خود دسترسی یابید.

 

عوامل موثر در چاپ جزوه

به هنگام چاپ جزوه این شما هستید که باید برخی از موارد مربوط به جزوه چاپ شده را انتخاب کنید. البته توصیه می‌کنیم با توجه به کارایی و درصد اهمیت جزوه عوامل و گزینه‌های چاپ آن را در نظر بگیرید. زیرا هر چه کیفیت جزوه چاپی شما بیشتر شود، به طور حتم قیمت کارتان نیز افزایش می‌یابد.

در صورتی که جزوه خود را برای مدت کوتاهی نیاز دارید، لازم نیست بهترین نوع کاغذ را با بالاترین کیفیت چاپ انتخاب کنید یا سفارش دهید زیرا در این صورت پول خود را هدر داده‌اید. اما اگر جزوه شما بسیار مهم است و باید برای مدتی طولانی آن را مطالعه کنید و داشته باشید، توصیه می‌کنیم بالاترین کیفیت و نوع چاپ را در نظر بگیرید. در ادامه عواملی که باید در به هنگام چاپ جزوه انتخاب کنید را ذکر خواهیم کرد:

  • سایز جزوه
  • چاپ رنگی
  • چاپ سیاه و سفید
  • چاپ یک‌رو یا 2 رو
  • تعداد صفحات جزوه
  • اهمیت صحافی یا عدم نیاز به صحافی
  • انتخاب نوع صحافی
  • زمان مورد نیاز برای دریافت جزوه چاپ شده
  • تعداد کپی مورد نظر از روی جزوه

با در نظر گرفتن این موارد و انتخاب یکی از بهترین چاپخانه‌های حاضر در تهران می‌توانید دغدغه‌ مربوط به چاپ جزوه را نادیده بگیرید و با خیال راحت و بدون هیچ دردسری جزوه خود را چاپ کنید. البته که افزایش قیمت کاغذ باعث شده تا هزینه چاپ جزوه نیز بیشتر شود.

بهترین خدمات مربوط به چاپ جزوه

برخی از چاپخانه‌های معتبر یا سایت‌های باکیفیت چاپ جزوه همانند سایت تیم گرافیک بهترین دستگاه‌ها و مدرن‌ترین امکانات را برای چاپ جزوه در اختیار دارند.  با وجود اینکه وسایل و تجهیزات آنها بسیار کامل است ولی باز هم می‌توانید با کمتری قیمت بالاترین کیفیت را دریافت کنید.

شما می‌توانید پرینت رنگی از جزوه خود تهیه کنید یا همین حالا جزوات خود را به صورت سیاه و سفید چاپ کنید. در ضمن انتخاب یک‌رو یا دورو بودن کاغذ چاپ شده جزوه نیز یکی از گزینه‌هایی است که انتخاب آن برای شما آسان و البته ضروری خواهد بود. در ضمن تیم گرافیک به صورت آنلاین می‌تواند بهترین خدمات را ارائه دهد.

بدین‌ترتیب لازم نیست برای چاپ و پرینت جزوه درسی فرزندتان یا جزوه دانشگاهی خودتان از منزل خارج شوید، بلکه می‌توانید خیلی راحت از طریق سایت، سفارش چاپ جزوه خود را ثبت کنید و در نهایت جزوه چاپ شده را در زمان منتخبتان تحویل بگیرید.

امکان چاپ جزوه در تهران با کمترین قیمت و بهترین کیفیت

پیش از این نیز گفتیم قیمت خدمات هر چاپخانه با توجه به کیفیت کاری، محیطی که چاپخانه در آن واقع شده، سرمایه اولیه چاپخانه، قدرت و سابقه آن می‌تواند متغیر باشد. برای مثال اگر جزوه خود را به صورت سیمی شده بخواهید هزینه آن جداگانه محاسبه می‌شود. در ضمن اضافه کردن طلق و شیرازه هم گزینه خوبی است.

هر چه کارشناسان و متخصصان یک تیم چاپخانه‌ای قوی‌تر و متخصص‌تر باشند و هرچه سابقه این تیم چاپخانه‌ای بیشتر باشد این امکان وجود دارد که قیمت خود را افزایش دهند. شما می‌توانید درخواست کاغذ معمولی داشته باشید از برگه‌های تحریر 80 گرمی استفاده کنند.

در صورتی که به دنبال برگه‌ها و کاغذهای باکیفیت‌تری باشید، به طور حتم هزینه کار شما افزایش می‌یابد. به طور کلی قیمت چاپ جزوه به نوع و جنس کاغذ بستگی دارد. در صورتی که عمر جزوه برای شما مهم است، بنابراین باید کاغذهای تحریر 100 گرمی را انتخاب کنید.

در آخر اینکه بیشتر کاربران به دنبال چاپ جزوه با به صرفه‌ترین قیمت‌ها هستند. این اشتباه را نکنید که کیفیت بالا همین گران است، در برخی از چاپخانه‌ها به صورت چکی نیز کار می‌کنند اگر شما تعداد زیادی از یک نسخه را لازم داشته باشید. پس همیشه قیمت و کیفیت را از افراد منصف بخواهید.

 

 

 

 

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: