۰

هشدار/ فراخوان های مشکوک علیه زائران خارجی اربعین

عمار حکیم رهبر ائتلاف نیروهای ملی عراق نسبت به آنچه «فراخوان های مشکوک» علیه زائران خارجی در هنگام مشارکت انها در مراسم زیارت اربعین امام حسین(ع) خواند، هشدار داد.
کد خبر: ۲۷۲۶۳۰
۱۶:۰۷ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، عمار حکیم رهبر ائتلاف نیروهای ملی عراق نسبت به آنچه «فراخوان های مشکوک» علیه زائران خارجی در هنگام مشارکت انها در مراسم زیارت اربعین امام حسین(ع) خواند، هشدار داد.

حکیم در بیانیه ای عنوان کرد: هم زمان با حرکت اولین کاروان زائران امام حسین(ع) به سوی کربلا از دورترین نقطه جنوب کشور که هزاران زائر از خارجی نیز همراه آنهاست، دولت های محلی، فعالین اجتماعی، قبایل بزرگوار، موکب های حسینی و دیگر نهادهای ذیربط را به صرف نهایت تلاش برای پذیرایی از زائران عراقی، عرب و خارجی از ملیت های مختلف دعوت می کنیم.

وی همچنین نسبت به فراهم کردن بهترین شرایط برای ادای مراسم زیارت اربعین به گونه ای شد که باعث تقویت هویت انسانی، اسلامی، عربی و ملی عراقی ها و اخلاق والا و بخشندگی آنها در استقبال از میهمانان سبط رسول الله(ص) و اهل بیت مطهرشان علیهم السلام شود.

رهبر جریان ملی حکمت عراق همچنین نسبت به «پیامدها و اهداف برخی فراخوان های مشکوک ناشی از بوق های فتنه و نفاق علیه زائران خارجی اهل بیت علیهم السلام که با ارزش های والای مردم عزیز عراق تناقض دارد، هشدار داد».

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: