۱

تسهیل شرایط برای اتباع افغانستانی برای حضور در مراسم اربعین حسینی

رئیس ستاد مرکزی اربعین، در نود و هشتمین نشست ستاد مرکزی اربعین حسینی با بیان اینکه تمام تلاش‌ها برای فراهم آوردن سفر سهل و راحت برای زائران عتبات عالیات است؛ به موضوع تسهیل شرایط برای اتباع افغانستانی برای حضور در مراسم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: اتباع افغانستانی بدون روادید و البته با داشتن مدارک قانونی نظیر دفترچه می‌توانند عازم عتبات عالیات در عراق شوند.
کد خبر: ۲۷۲۵۶۵
۱۴:۱۴ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، رئیس ستاد مرکزی اربعین اعلام کرد: اتباع افغانستانی، بدون روادید و با داشتن مدارک قانونی می‌توانند برای مراسم اربعین عازم عتبات شوند.

سید مجید میراحمدی، رئیس ستاد مرکزی اربعین، در نود و هشتمین نشست ستاد مرکزی اربعین حسینی با بیان اینکه تمام تلاش‌ها برای فراهم آوردن سفر سهل و راحت برای زائران عتبات عالیات است؛ به موضوع تسهیل شرایط برای اتباع افغانستانی برای حضور در مراسم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: اتباع افغانستانی بدون روادید و البته با داشتن مدارک قانونی نظیر دفترچه می‌توانند عازم عتبات عالیات در عراق شوند.

میراحمدی از آمادگی کامل مرزهای خسروی، باشماق و تمرچین برای ورود زائران حسینی خبر داد و گفت : همه تمهیدات و مقدمات لازم برای عبور عاشقان حسینی از این مرز ها برای شرکت در مراسم معنوی اربعین فراهم است.

میراحمدی همچنین گفت : براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی اساس و پایه مراسم اربعین، مردمی بودن است و ستاد مرکزی اربعین حسینی از همه موکب‌داران و گروه‌های مردمی حمایت و پشتیبانی می‌کند.

پیش از این شرایط و ضوابط پیش ثبت نام و نوبت دهی مهاجرین افغانستانی متقاضی شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی اعلام شده بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
محمد ایوب
Italy
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
از این کار ابراز خوشی میکنم و امید که ادامه داشته باشد و سبب تقویت شیعه یان باشد و مرحمی باشد بر زخم های فراوان یکه بر پیکر شیعه وارد شده