۰

واکنش تند علی کریمی به توهین یک روحانی

پس از آنکه یک فرد روحانی علی کریمی را به دلیل اظهارنظر منتقدانه در خصوص نذورات محرم بی‌شرف خوانده بود، ستاره سابق فوتبال آسیا واکنش تندی نشان داد.
کد خبر: ۲۷۲۲۹۴
۰۸:۳۳ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، پس از آنکه یک فرد روحانی علی کریمی را به دلیل اظهارنظر منتقدانه در خصوص نذورات محرم بی‌شرف خوانده بود، ستاره سابق فوتبال آسیا واکنش تندی نشان داد.

 روز گذشته توهین عجیب و تند یک روحانی در هنگام خطابه، علیه علی کریمی خبرساز شده بود و حالا به نظر می‌رسد علی کریمی به واسطه یک پست به این موضوع واکنش نشان داده است. در روزهای گذشته بود که علی کریمی نسبت به نذورات محرم استوری منتقدانه ای را با این مضمون منتشر کرد:
«میلیاردها تومان خرج میکنیم نذری بدهیم و در پایان… آرزوی شفای بیماری را داریم که برای نداشتن پول میمیرد. التماس…»

اما پس از این استوری فیلمی از یک روحانی دست به دست شد که به علت این اظهارنظر واکنش تندی را نسبت به علی کریمی نشان می‌دهد و به شکل عجیبی چندمرتبه جادوگر فوتبال ایران را «بی‌شرف» می‌خواند! حالا علی کریمی با یک پست در اینستاگرام به نظر می‌رسد به شکل غیرمستقیم به صحبت های روحانی مذکور واکنش نشان داده است.

کریمی پستی با این متن را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است:
«دردها فراموش می‌شوند اما حرامزاده‌ها هرگز!»
گفتنی است علی کریمی سالهاست که به واکنش ها و اظهارنظرهای تند و تیز سیاسی و اجتماعی شهره است که گاها برای او مشکلاتی را نیز به همراه داشته است.
کریمی ساعاتی پیش در توییتر و این بار به صورت مستقیم واکنش دیگری را به صحبت های حامدرضا معاونیان (روحانی) نشان داد و در توییتر خود نوشت: «بدون شک خیلی‌ها بهتر از من امام حسین را می‌شناسند اما من اینطور می‌شناسم که امام حسین مقابل ظلم، مقابل آدم بد ذات و بد دهن هرگز سر خم نکرد. و در آخر، باور دارم خدا اونایی که حق الناس به گردنشونه رو هیچ وقت رو سفید نمی‌کنه.»

انتهای پیام

منبع: انصاف‌نیوز

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: