۰

نذورات یک میلیاردی لرستانی ها برای بازسازی عتبات عالیات

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان لرستان، امروز در جلسه هیئت امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان که در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد، گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک میلیارد تومان نذورات مردمی برای توسعه و بازسازی حرم های مطهر جمع آوری شده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.
کد خبر: ۲۷۲۲۲۰
۰۷:۰۵ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، اصغر حقی پور، رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان لرستان، در جلسه هیئت امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان که در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد، گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک میلیارد تومان نذورات مردمی برای توسعه و بازسازی حرم های مطهر جمع آوری شده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.

وی ادامه داد: طرح توسعه حرم حضرت علی (ع ) و صحن حضرت زهرا (س ) پایان یافته و طرحهای صحن حضرت زینب کبری (س) و صحن امام حسن مجتبی (ع)در حال اجرا هستند که نیاز به اعتبار دارند .

فرهاد زیویار، استاندار لرستان هم بر مشارکت مردم در بازسازی حرم های مطهر و برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی(ع) و ایجاد موکب های لرستان در داخل و خارج از کشور برای خدمات رسانی به زائران تأکید کرد.

انتهای پیام

منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: