۰

قاتل چهار مرد مسلمان در نیومکزیکو دستگیر شد

پلیس آمریکا که به دنبال قاتل چهار مرد مسلمان در یکی از شهرهای نیومکزیکو است، روز سه شنبه اعلام کرد که مظنون اصلی را دستگیر کرده و او را به دو مورد از قتل ها متهم کرده است. پلیس البوکرکی نام این مظنون را «محمد سید» 51 ساله اعلام کرده و از خانه او مقادیری سلاح و فشنگ کشف کرده است. این فرد در پی فراخوان عمومی پلیس نیومکزیکو و از رد یک خودرو در نزدیکی محل زندگی یکی از مقتولان دستگیر شده است. پلیس گفته گزارش مردمی باعث دستگیری این مظنون شده است.
کد خبر: ۲۷۲۱۰۷
۰۸:۳۷ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، پلیس آمریکا که به دنبال قاتل چهار مرد مسلمان در یکی از شهرهای نیومکزیکو است، روز سه شنبه اعلام کرد که مظنون اصلی را دستگیر کرده و او را به دو مورد از قتل ها متهم کرده است. پلیس البوکرکی نام این مظنون را «محمد سید» 51 ساله اعلام کرده و از خانه او مقادیری سلاح و فشنگ کشف کرده است. این فرد در پی فراخوان عمومی پلیس نیومکزیکو و از رد یک خودرو در نزدیکی محل زندگی یکی از مقتولان دستگیر شده است. پلیس گفته گزارش مردمی باعث دستگیری این مظنون شده است.

هارولد مدینا، رئیس پلیس آلبوکرکی در توییتر نوشت: ما خودرویی را که گمان می‌رود در قتل اخیر یک مرد مسلمان در آلبوکرکی دخیل باشد، ردیابی کردیم که متعلق به محمد سید است.

نیویورک تایمز به نقل از احمد اسد، رئیس مرکز اسلامی نیومکزیکو اعلام کرد: مظنون یک مسلمان سنی است که از ازدواج دخترش با یک مسلمان شیعه عصبانی است. با این حال پلیس اعلام کرده در حال بررسی انگیزه واقعی قتل‌ها و نمی‌تواند فعلاً هیچ انگیزه‌ای برای این اقدام مظنون معرفی کند.

چهار مسلمان از سال گذشته در البوکرکی به قتل رسیده‌اند که آخرین آنها روز جمعه بوده و هنوز هویت واقعی او مشخص نشده است. این قتل‌ها باعث ایجاد شوک در جامعه آمریکا شد به طوریکه جو بایدن رییس جمهور این کشور را نیز وادار کرد در مورد آن پیامی صادر کند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: