۰

ابراز خشم و اندوه رئیس جمهوری آمریکا از قتل چهار مسلمان

«جو بایدن»، رئیس جمهوری آمریکا شامگاه یک شنبه در پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر، از جرایم جداگانه قتل چهار مسلمان در «البوکرکی»، بزرگ ترین شهر ایالت مرزی نیومکزیکو در جنوب غرب این کشور، ابراز خشم و اندوه کرد.
کد خبر: ۲۷۲۰۴۵
۰۹:۱۸ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، «جو بایدن»، رئیس جمهوری آمریکا شامگاه یک شنبه در پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر، از جرایم جداگانه قتل چهار مسلمان در «البوکرکی»، بزرگ ترین شهر ایالت مرزی نیومکزیکو در جنوب غرب این کشور، ابراز خشم و اندوه کرد.

رئیس جمهوری آمریکا در پیام توییتری خود در این باره نوشت: به دلیل حوادث هولناک قتل چهار مرد مسلمان در البوکرکی، احساس خشم و اندوه می کنم.

بایدن همچنین اعلام کرد که دولت وی منتظر تحقیقات کامل در مورد این جرایم قتل است که چهار تن از اعضای جامعه مسلمانان شهر البوکرکی را هدف قرار داده و آخرین مورد آن نیز مربوط به یک مرد جوان بیست و چند ساله از جنوب آسیا است که روز جمعه کشته شد.

رئیس جمهوری آمریکا ضمن ابراز همبستگی با خانواده های قربانیان مذکور، تاکید کرد: دولت قاطعانه در کنار جامعه مسلمانان می ایستد؛ جایی برای این جرایم ناشی از نفرت در آمریکا وجود ندارد.

این در حالی است که پلیس آمریکا در حال بررسی رابطه احتمالی میان چهار مورد قتل افراد مسلمان در شهر البوکرکی است جایی که پیش از قربانی اخیر نیز، یک مرد 62 ساله از جنوب آسیا در ماه نوامبر سال گذشته میلادی و دو پاکستانی تبار 27 و 41 ساله نیز یک هفته پیش در همان شهر به قتل رسیدند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: