۰

ثبت بیش از ۱۰۰۰ واقعه طلاق در کردستان

مدیرکل ثبت‌احوال کردستان گفت: طی سه‌ماهه اول سال جاری یک هزار و ۱۵۳ واقعه طلاق در کردستان به ثبت رسیده که بر این اساس نرخ خام حاصل از ثبت طلاق تا پایان خردادماه سال جاری سه در هزار به‌دست‌آمده است.
کد خبر: ۲۷۱۱۹۳
۱۶:۲۶ - ۱۴ تير ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، مدیرکل ثبت‌احوال کردستان گفت: طی سه‌ماهه اول سال جاری یک هزار و ۱۵۳ واقعه طلاق در کردستان به ثبت رسیده که بر این اساس نرخ خام حاصل از ثبت طلاق تا پایان خردادماه سال جاری سه در هزار به‌دست‌آمده است.

علی جوکار اظهار کرد: امسال سه هزار و ۵۷۶ واقعه ازدواج در استان به ثبت رسیده که بر این اساس نرخ خام حاصل از ثبت ازدواج تا پایان خردادماه سال جاری ۷.۳ در هزار به‌دست‌آمده است.

وی تعداد ازدواج شهری را ۲ هزار و ۸۷۶ واقعه و روستایی را ۷۰۰ واقعه اعلام کرد و افزود: میانگین سن ازدواج بار اول مردان ۲۷.۸۳ سال و زنان ۲۳.۶۲ سال بوده است.

جوکار ادامه داد: در این مدت یک هزار و ۱۵۳ واقعه طلاق در کردستان به ثبت رسیده که بر این اساس نرخ خام حاصل از ثبت طلاق تا پایان خردادماه سال جاری سه در هزار به‌دست‌آمده است.   

وی تعداد طلاق شهری را یک هزار و ۱۵ مورد و روستایی را ۱۳۸ مورد نام برد و گفت: میانگین سن طلاق بار اول مردان استان ۳۶.۱۱ سال وزنان ۳۱.۳۸ سال بوده است.

مدیرکل ثبت‌احوال کردستان میانگین سن طلاق بار اول مردان را ۳۶.۱۱ سال و میانگین سن طلاق بار اول زنان را۳۱.۳۸ سال اعلام کرد.

 انتهای پیام

منبع: ISNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: