۰

۲۰ درصد جرایم حوزه سرقت کشور، در پایتخت رخ می‌دهد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه ۲۰ درصد جرایم حوزه سرقت کشور، در پایتخت رخ می‌دهد، گفت: روزانه ده‌ها سرقت و جرم توسط پلیس تهران کشف می‌شود.
کد خبر: ۲۷۱۱۸۵
۱۴:۲۰ - ۱۴ تير ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه ۲۰ درصد جرایم حوزه سرقت کشور، در پایتخت رخ می‌دهد، گفت: روزانه ده‌ها سرقت و جرم توسط پلیس تهران کشف می‌شود.

 سردار حسین رحیمی روز سه شنبه در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران و کارکنان کاشف اموال صندوق امانات بانک ملی اظهار داشت: دو روز قبل در درگیری مسلحانه‌ای که بین همکارانم و اوباش مسلح انجام شد، چهار قبضه سلاح که دو قبضه از آن سلاح کلاشینکف بود، کشف شد و همکارانم در قالب تنها یک تیم واحد گشتی، این باند را متلاشی کردند.

وی با اشاره به سرقت صندوق امانات بانک ملی، گفت: سازمان ها زمانی اطلاعات را به پلیس دادند که سارقان دستگیر شده بودند که سرعت عمل و تلاشی که پلیس در دستگیری سارقان صندوق امانات داشت، موجب شد مقام معظم رهبری هم از آنها تشکر کنند.

سردار رحیمی با بیان اینکه پلیس در تعطیلاتی که سرقت در آن انجام شده بود درگیر مراسم ارتحال امام بود، گفت: در این زمان اقدامات زیادی در تهران انجام شد همچون درگیری اراذل و اوباش با پلیس در محله مرتضی‌گرد که اراذل قصد جان پلیس را کرده بودند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه وقتی پلیس از سرقت صندوق امانات بانک ملی باخبر شد که سه روز از وقوع آن گذشته بود و کار کارآگاهان در این شرایط سخت شد؛ قرارگاه ویژه ای را از تیم‌های فنی و تعقیب و مراقبت و اطلاعات جنایی تشکیل دادیم.

رییس پلیس تهران خاطرنشان کرد: پس از ۴۸ ساعت تمام ابعاد این پرونده مشخص شد و تقریبا می‌دانستیم از شروع تا پایان این سرقت چه اتفاقاتی رخ داده است.

به گفته وی، بعد از شناسایی سارقان بحث داشتیم که افراد را دستگیر کنیم یا از آنها برای رسیدن به افراد استفاده کنیم، در نهایت به این نتیجه رسیدیم که سارقان را دستگیر کنیم.

سردار رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سازمان جرم و جرایم سازمان یافته را در تهران به هم زده ایم، گفت: امروز هیچ جرم سازمان یافته‌ای در تهران بزرگ نداریم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: