۰

واکنش حوزه علمیه فارس به کلیپ کشف حجاب در شیراز

مدیریت حوزه علمیه فارس در واکنش به ترویج گناه توسط عده ای در بلوار چمران، ضمن محکوم کردن آن، در بیانیه شدیداللحنی آورده است:
کد خبر: ۲۷۰۹۶۸
۱۵:۱۰ - ۰۶ تير ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، مدیریت حوزه علمیه فارس در واکنش به کلیپ منتشر شده کشف حجاب دختران در بلوار چمران شیراز، خواستار برخورد با عوامل این اتفاق شد و مردم را به شرکت در پویش «نه به گناه» دعوت کرد.

مدیریت حوزه علمیه فارس در واکنش به ترویج گناه توسط عده ای در بلوار چمران، ضمن محکوم کردن آن، در بیانیه شدیداللحنی آورده است:

واکنش تند حوزه به تجمع اخیر دهه نودی‌ها

بسم الله الرحمن الرحیم

ﻛﺴﺎﻧﻲ ﻛﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﻛﺎﺭﻫﺎی ﺯﺷﺖ ﻭ ﺯﻧﻨﺪﻩ ﺩﺭ ﺑﻴﻦ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﺎﻥ ﺭﻭﺍﺝ ﭘﻴﺪﺍ ﻛﻨﺪ، ﺑﺪﺍﻧﻨﺪ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺩﻧﻴﺎ ﻭ ﺁﺧﺮﺕ، ﻋﺬﺍﺑﻲ ﺯﺟﺮﺁﻭﺭ ﻧﺼﻴﺒﺸﺎﻥ ﻣﻲ‌ﺷﻮﺩ.

آری؛ ملت عزیز ایران به خوبی می داند که در سایه کوتاهی عده ای از مسئولان سیاسی و فرهنگی در سال های گذشته و غفلت یا خیانت برخی از نخبگان فرهنگی و همچنین سرمایه گذاری کاملا هدفمند دشمنان این ملت، توطئه استحاله فرهنگی و هویتی مردم و جوانان ایران در صدر برنامه های دشمن قرار گرفته و با حیا زدایی در میان مردم و به ویژه جوانان عزیز، انحطاط اخلاقی جامعه و فروپاشی هویتی ملت ایران، هدف مهم این دشمنان قرار گرفته است.

مردم عزیز ما بدانند که پدیده گناهان اجتماعی یعنی گناهانی که تبدیل به فرهنگ عمومی جامعه شده و مردم نسبت به آنها دچار عادی انگاری شده اند پدیده ای بس خطرناک است که جز خشم پروردگار و برداشته شدن برکت و توفیق از جامعه رهاورد دیگری ندارد و مشکلات کشور را نه تنها مرتفع نمی کند بلکه روز به روز گره های کشور را بیشتر خواهد کرد.

حوزه علمیه استان فارس از همه مردم عزیز استان دعوت می کند که در پویش «نه به گناه» شرکت کنند.

والسلام علی من اتبع الهدی

مدیریت حوزه علمیه استان فارس

گفتنی است، روزهای اخیر کلیپی از تجمع نوجوانان و کشف حجاب دختران در بلوار شهید چمران شیراز در فضای مجازی منتشر شد که با واکنش های شدیدی روبرو شد.

انتهای پیام

منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: