۰

شرط طالبان برای استخدام در نهادهای دولتی افغانستان

«طالبان به نامزدان بست‎ها به‌صراحت ابلاغ می‎کنند کسانی که سابقه جنگ ندارند، نمی‎توانند در ادارات دولتی استخدام شوند.»پیش از این نیز ملا یعقوب، سرپرست وزارت دفاع طالبان، در ماه بهمن سال گذشته گفته بود کسانی که عضو گروه طالبان بوده‌اند، بدون اسناد تحصیلی باید در ادارات حکومتی استخدام شوند.
کد خبر: ۲۷۰۳۵۸
۱۲:۴۱ - ۱۵ خرداد ۱۴۰۱

شرط طالبان برای استخدام در نهادهای دولتی افغانستان

به گزارش «شیعه نیوز»، یک منبع به روزنامه ۸صبح می‎گوید که طالبان برای استخدام کارمندان جدید در پست های دولتی، داشتن سابقه جنگی را یکی از عمده ترین معیار‎ها در نظر گرفته اند.

این منبع گفت: «پس از مراجعه به وزارت‌ دفاع و وزارت کار و امور اجتماعی طالبان، با وجود داشتن اسناد تحصیل و تجربه کاری، نتوانستم شامل روند استخدام کارمندان این اداره ها شوم.»به گفته وی، طالبان پس از بررسی اسناد، کسانی که سابقه جنگ در بیست سال گذشته را ندارند، از فهرست نامزدان رقابت برای بست‎های دولتی حذف می‎کنند.

وی می‎گوید: «طالبان به نامزدان بست‎ها به‌صراحت ابلاغ می‎کنند کسانی که سابقه جنگ ندارند، نمی‎توانند در ادارات دولتی استخدام شوند.»پیش از این نیز ملا یعقوب، سرپرست وزارت دفاع طالبان، در ماه بهمن سال گذشته گفته بود کسانی که عضو گروه طالبان بوده‌اند، بدون اسناد تحصیلی باید در ادارات حکومتی استخدام شوند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: