۰

دستگیری ۱۹ عضو یک شرکت هرمی در مشهد

برابر بررسی‌های اولیه پرونده سرشاخه اصلی این شرکت هرمی با مجموعه‌گیری از طعمه‌های خود مبالغی بین ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان اخذ می‌کرده است.
کد خبر: ۲۷۰۲۵۳
۱۱:۰۰ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از دستگیری ۱۹ عضو یک شرکت هرمی در محدوده بلوار توس مشهد خبر داد.

 سرهنگ جواد شفیع‌زاده در این خصوص اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ‌هایی دست یافتند که حکایت از وسوسه و فریب جوانان ساده‌لوح با وعده کسب در آمد طلایی از راه عضویت در یک شرکت هرمی داشت.

وی افزود: کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات خود با شناسایی محل برگزاری جلسات این شرکت هرمی که ساختمانی در محدوده بلوار توس مشهد بود، دریافتند ۱۹ جوان فریب خورده از مازندران، خوزستان، سبزوار، لرستان، زنجان، بروجرد، شیراز، آبادان، ماهشهر، زاهدان و همدان به خراسان و مشهد آمده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی ساختمان مذکور را با هماهنگی مقام قضائی پلمپ و ۱۹ جوان را دستگیر کردند. برابر بررسی‌های اولیه پرونده سرشاخه اصلی این شرکت هرمی با مجموعه‌گیری از طعمه‌های خود مبالغی بین ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان اخذ می‌کرده است.

شفیع‌زاده گفت: متهمان پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۹ مشهد معرفی شده‌اند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی پلیس خراسان رضوی وی اضافه کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم فریب تبلیغات و پیشنهادات وسوسه انگیز با وعده کسب درآمدهای طلایی با سرمایه‌گذاری در شرکت‌های هرمی را نخورند و در صورت کسب هر نوع اطلاعاتی در این رابطه موارد مشکوک را به ستاد خبری پلیس آگاهی با شماره تلفن‌ ۲۱۸۲۵۲۰۰ یا تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: