۰

حمله رهبر بزرگترین حزب اسلامی اردن به معاویه بن ابی سفیان

دبیر کل سابق بزرگترین حزب اسلامی در اردن به دلیل حمله به معاویه در شبکه‌های اجتماعی و مخالفت با عقب‌نشینی از موضع خود از عضویت در حزب متبوعش تعلیق شد.
کد خبر: ۲۶۹۷۸۸
۱۵:۳۱ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، دبیر کل سابق بزرگترین حزب اسلامی در اردن به دلیل حمله به معاویه در شبکه‌های اجتماعی و مخالفت با عقب‌نشینی از موضع خود از عضویت در حزب متبوعش تعلیق شد.

حزب جبهه عمل اسلامی اردن درباره صدور حکم تعلیق عضویت زکی بنی ارشید در این حزب گفت که پس از اینکه دادگاه‌های داخلی حزب تصمیم گرفتند در نتیجه توهین بنی ارشید به  معاویه بن ابی سفیان در شبکه‌های اجتماعی عضویت او را به مدت دو سال به حال تعلیق درآورند، او به دادگاه بدوی حکومتی در این خصوص شکایت کرد.

این حزب توهین به معاویه را مغایر با دیدگاه اهل تسنن خواند و گفت: رهبری حزب طی مقطع اخیر تلاش کرد تا زکی را متقاعد کند که از توهین به معاویه و متهم کردن او به قتل، استبداد و تشبیه کردن آن به داعشی‌ها عقب‌نشینی کند اما او از این امر خودداری کرد.

حزب جبهه عمل اسلامی اردن افزود: در پی اجتناب بنی ارشید از عقب‌نشینی از موضع خود دادگاه داخلی حزب به دنبال شکایت یکی از اعضای شورای مشورتی حزب تصمیم به تعلیق عضویت بنی ارشید گرفت؛ اما به وی حق اعتراض داده شده است تا تلاش شود از رأی خود انصراف دهد.
انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: