۰

روایت هولناک از گرسنگان در قلب تهران

در گذشته خط فقر مطلق در حدود ۱۰ میلیون تومان بود که این رقم با توجه به گرانی‌های اخیر می‌تواند تا ۱۲ میلیون نیز افزایش داشته باشد. به همین دلیل سوال اینجاست که کسانی که به مردم وعده می‌دهند چگونه می‌خواهند این خط فقر را بشکنند و به وعده‌های خود عمل کنند؟بیش از یک سوم جمعیت ایران در «فقر مطلق» زندگی می‌کنند و تعداد افرادی که در فقر مطلق زندگی زندگی کرده‌اند از ۲۶ میلیون نفر به حدود ۳۰ میلیون نفر رسیده است.
کد خبر: ۲۶۹۶۶۶
۱۴:۲۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، در گذشته خط فقر مطلق در حدود ۱۰ میلیون تومان بود که این رقم با توجه به گرانی‌های اخیر می‌تواند تا ۱۲ میلیون نیز افزایش داشته باشد. به همین دلیل سوال اینجاست که کسانی که به مردم وعده می‌دهند چگونه می‌خواهند این خط فقر را بشکنند و به وعده‌های خود عمل کنند؟بیش از یک سوم جمعیت ایران در «فقر مطلق» زندگی می‌کنند و تعداد افرادی که در فقر مطلق زندگی زندگی کرده‌اند از ۲۶ میلیون نفر به حدود ۳۰ میلیون نفر رسیده است.

در همین رابطه سعید ارکان‌زاده، روزنامه‌نگار در تویئتر خود به روایت از یک ماجرای تلخ پرداخت و نوشت:

با مترو از فاطمی رفتم تا بازار. از سیر بودنم خجالت کشیدم بس‌که آدم گرسنه دیدم. انگار توی داستان‌های چارلز دیکنز سیر می‌کنی. از همان فاطمی پیرمردی می‌گفت برایم غذا بگیر، تا آن بچه که چسبیده به پاهای مسافران مترو گدایی می‌کرد، تا کنج گلوبندک که زباله‌گردی از عابران سیگار می‌خواست.
 
منبع: برترین ها

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: