۰

سامانه اعتراض و پیگیری مشکلات یارانه ها اعلام شد

هموطنانی که به هر دلیلی ابهام یا اعتراضی نسبت به یارانه اختصاص یافته دارند می توانند به سامانه https://hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و ثبت اعتراض نمایند.
کد خبر: ۲۶۹۶۰۳
۰۸:۵۰ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، هموطنانی که به هر دلیلی ابهام یا اعتراضی نسبت به یارانه اختصاص یافته دارند می توانند به سامانه https://hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و ثبت اعتراض نمایند.

مرتضی موتورچی، مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: ‏به اطلاع هموطنان گرامی می رساند پیرو اصلاح نظام توزیع یارانه ها، هموطنانی که به هر دلیلی ابهام یا اعتراضی نسبت به یارانه اختصاص یافته دارند می توانند به سامانه https://hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و ثبت اعتراض نمایند.

 مدیر روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین با اشاره به این که ترافیک بالا در مراجعه افراد موجب کندی سامانه http://hemayat.mcls.gov.ir می شود، گفت: پیشنهاد می‌شود هنگام مراجعه به این نکات توجه کنید:

۱- وی‌پی‌ان بر دستگاه و یا تلفن همراه شما فعال و روشن نباشد.

۲- از اینترنت پُر سرعت استفاده کنید.

۳- مراجعه همزمان تعداد زیادی از هموطنان موجب کندی عملکرد این سایت شده و بهتر است بدون تعجیل در روزهای آینده به سامانه مراجعه فرمایید، فرصت محدود نیست بلکه فرصت اعتراض همچنان باقی است.

  انتهای پیام



ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: