۰

کشف 4 تن روغن احتکاری در البرز

عوامل بازرسی و نظارت با جدیت تمام وضعیت قیمت ها را به صورت مستمر بررسی می کنند و با اخلال گران، محتکران و گران فروشان در سطح این شهرستان قاطعانه برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۲۶۹۴۴۸
۰۹:۳۸ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، عوامل بازرسی و نظارت با جدیت تمام وضعیت قیمت ها را به صورت مستمر بررسی می کنند و با اخلال گران، محتکران و گران فروشان در سطح این شهرستان قاطعانه برخورد خواهد شد.

فرماندار و رئیس شورای تامین چهارباغ استان البرز از کشف چهارتن روغن احتکار شده در انبار یک فروشگاه زنجیره ای این شهرستان که قفسه هایش خالی از روغن بود خبر داد.

قدرت الله شمیرانی عصر جمعه گفت: این محموله احتکار شده امروز بلافاصله پس از کشف و اخذ دستور از دادستان این شهرستان با نرخ مصوب بین شهروندان توزیع شد.

وی ضمن تشکر از کسبه و صاحبان مومن و با انصاف فروشگاه های چهارباغ که همواره در پی کسب روزی حلال هستند خطاب به معدود کسبه گرانفروش و محتکر هشدار داد اعضای کمیته اقدام مشترک و تنظیم بازار و بازرسان این شهرستان اجازه نخواهند داد درتامین معیشت مردم دست انداز ایجاد شود.

وی تصریح کرد: بازرسان تیز بین نظارت کامل در بازار مصرف چهارباغ را در دستورکار ویژه قرار داده اند و معدود عوامل سود جو که با نفوذ در اصناف شریف این شهرستان در عرضه کالاهای اساسی مردم اخلال کنند را شناسایی و تحت پیگرد قانونی قرار خواهند داد.

فرماندار چهارباغ با اشاره به اینکه در تصمیم گیری ها نخست رضایت مردم را در نظر می گیریم تصریح کرد: عوامل بازرسی و نظارت با جدیت تمام وضعیت قیمت ها را به صورت مستمر بررسی می کنند و با اخلال گران، محتکران و گران فروشان در سطح این شهرستان قاطعانه برخورد خواهد شد.

شهرستان چهارباغ با جمعیت ۱۰۰ هزارنفر در غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

این شهرستان اواخر سال گذشته از شهرستان ساوجبلاغ جدا و ارتقا یافت.

منبع: IRNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: