۰

قم آماده پذیرایی از زائران اربعین می شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم گفت: آماده هرگونه همکاری با استان‌های معین عضو کمیته زیرساخت ستاد مرکزی اربعین حسینی برای تامین زیرساخت‌های خدمات‌دهی به زائران اربعین هستیم.
کد خبر: ۲۶۹۳۱۹
۰۸:۵۲ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم گفت: آماده هرگونه همکاری با استان‌های معین عضو کمیته زیرساخت ستاد مرکزی اربعین حسینی برای تامین زیرساخت‌های خدمات‌دهی به زائران اربعین هستیم.

ابراهیم معتمدی در جلسه کمیته زیرساخت ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره کمک‌های مردمی در ستاد اربعین قم، افزود: برای برگزاری پرشکوه‌تر اربعین حسینی امسال مجموعه‌های اداری در استان قم در حال همکاری هستند.

وی با اشاره به ثبت ۲۰۰ موکب از سوی استان قم جهت استقرار در شهر کربلا در ایام اربعین حسینی، گفت: هماهنگی‌های مورد نیاز برای اعزام خدام و تجهیزات برپایی موکب در حال انجام است.

وی با اشاره به مشکل سنوات قبل در زمینه کمبود آب آشامیدنی جهت رفاه حال زائرین در استان ایلام، افزود: به کمک خیرین استان قم در حال تهیه دستگاه‌های تصفیه و تهیه آب‌ آشامیدنی مورد نیاز زائرین اربعین در مرز ایلام هستیم.

معتمدی با اشاره به تجربه میزبانی زائرین در شب‌های قدر، گفت: تمهیدات لازم برای ایام عید فطر فراهم شده است، همچنین در حال تامین زیرساخت‌ها و آماده‌سازی مقدمات میزبانی از زائرین خارجی و داخلی اربعین حسینی بوده و در این زمینه همکاری لازم را با استان‌های معین خواهیم داشت.

انتهای پیام

منبع: ISNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: