۰

قابلیت بسیار کاربردی در واتساپ فعال شد

پیام رسان WhatsApp در حال دریافت امکانات جدیدی است. یکی از آن‌ها استفاده از یک اکانت واتساپ در دو گوشی است که سرانجام امکان‌پذیر می‌شود.
کد خبر: ۲۶۹۲۸۴
۱۰:۵۶ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، پیام رسان WhatsApp در حال دریافت امکانات جدیدی است. یکی از آن‌ها استفاده از یک اکانت واتساپ در دو گوشی است که سرانجام امکان‌پذیر می‌شود.

توسعه‌دهندگان گروه WABetaInfo اطلاعاتی را در نسخه آزمایشی اپلیکیشن واتساپ کشف کرده‌اند که مربوط به قابلیتی برای استفاده کاربران از یک اکانت واتساپ در دو یا چند گوشی است.

با دو گوشی به یک اکانت واتساپ متصل شوید

تصویری که در آخرین نسخه آزمایشی پیام‌رسان واتساپ قرار دارد، نشان می‌دهد قابلیت جدید “Register device as a companion” قرار است به بخش “Associated devices” یا همان دستگاه‌های در ارتباط با اکانت افزوده است. این یعنی یکی از گوشی‌هایی که تحت نظر اکانت شماست همچنان به عنوان دستگاه اصلی استفاده می‌شود و می‌توانید گوشی دیگر خود را به عنوان یک دستگاه ثانویه یا «همراه» به اکانت متصل کنید. برای اتصال یک گوشی به عنوان یک دستگاه همراه، شما باید اپلیکیشن واتساپ را روی آن اجرا کنید. سپس وقتی کد QR روی آن به نمایش درآمد آن را توسط گوشی اصلی خود اسکن کنید. بعد از آن، تمام پیام‌ها حتی پیام‌های رمزگذاری شده را نیز می‌توانید به صورت همزمان روی هر دو دستگاه مشاهده کنید.

قابلیت بسیار کاربردی در واتساپ فعال شد

در حال حاضر نیز قابلیت اتصال چند دستگاه به یک اکانت واتساپ وجود دارد، اما فقط می‌توانید از کامپیوتر به عنوان دستگاه دوم استفاده کنید و گوشی اندرویدی یا آیفون همچنان دستگاه اول شما خواهد بود. قابلیتی که اخیراً کشف شده، مربوط به نسخه اندرویدی واتساپ است و هنوز مشخص نیست که آیا چنین ویژگی به پلتفرم آی او اس و گوشی‌های آیفون نیز خواهد آمد یا خیر.

تیم توسعه‌دهندگان واتساپ ویژگی جذاب جدیدی را نیز اکنون به این پیام‌رسان اضافه کرده است. چندی پیش گزارش‌هایی مبنی بر در دسترس قرار گرفتن برخی ویژگی‌های جدید وجود داشت و حالا یکی از آن‌ها در نسخه پایدار این اپلیکیشن ظاهر شده است. ما در مورد امکان افزایش تعداد شرکت‌کنندگان در تماس‌های صوتی صحبت می‌کنیم. اکنون کاربران می‌توانند تماس‌های صوتی با حداکثر ۳۲ شرکت کننده را برقرار کنند که محدودیت تعداد در این نسخه چهار برابر شده است. علاوه بر این به لطف رابط کاربری جدیدی که طراحی شده، برقرار کردن تماس صوتی حتی از چت کردن هم راحت‌تر شده است.

همچنین گزارش شده است واتساپ در حال توسعه یک پلن جدید برای حساب‌های کاربری تجاری با هدف امکانات اضافه‌تر به مشترکان است. یکی از این قابلیت‌ها امکان اتصال ۱۰ دستگاه به یک اکانت است. به زودی امکانات جدیدی به اپلیکیشن WhatsApp Business در اندروید و آی او اس اضافه خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: