۰

دلیل آتش سوزی در حرم امام رضا(ع) چه بود؟

روز گذشته خبری در رسانه ها منتشر شد مبنی بر اینکه در حرم امام رضا (ع) آتش سوزی رخ داده است.
کد خبر: ۲۶۹۲۷۵
۰۹:۴۰ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، بر اساس اخبار منتشر شده در جریان این آتش سوزی یکی از ماشین‌های شست‌ و شوی حرم مطهر رضوی در صحن آزادی دچار حریق شد و این آتش گسترش یافت.

مدیر عالی حرم مطهر رضوی با اشاره به جزئیات این حادثه و مهار این آتش‌سوزی به رسانه ها گفت: متاسفانه امشب یک مورد حادثه آتش‌سوزی در ورودی رواق حضرت زهرا(س) رخ داد که خوشبختانه در کمترین زمان حادثه کنترل و مدیریت شد.

وی افزد: با بروز این حادثه بلافاصله نیروهای اطفای حریق حرم مطهر وارد عمل شدند و آتش مهار و شرایط کنترل شد. بحمداله هیچ آسیبی متوجه زائران گرامی نشده است.

وی اظهار داشت: با توجه به انجام اقدامات لازم و تامین شرایط ایمنی، خوشبختانه هم‌اکنون هیچ گونه نگرانی برای حضور زائران در صحن‌ها و رواق‌های مجاور وجود ندارد، شرایط صحن آزادی به روال عادی برگشته است و صحن آزادی نیز به روی زائران باز خواهد شد.

جزئیات این گزارش حکایت از آن دارد که یکی از خودروهای کفشوی حرم مطهر در محل خود پارک بوده که باطری این خودرو به دلیل نقص ایجاد شده جرقه می‌زند. در فاصله اندکی از این خودرو نیز چند بنر و مقداری مواد اشتعال‌زا وجود داشته که دچار حریق می‌شود و به تبع آن چند تخته فرش نیز آتش می‌گیرد اما خوشبختانه در همان دقایق اولیه، همه فرش‌های دیگر جمع آوری می‌شود و این حریق به‌طور کامل مهار می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: