۰

بیانیه طلاب افغانی درباره حمله به طلاب در حرم امام رضا (ع)

طلاب افغانستانی مقیم استان خراسان رضوی با صدور بیانیه ای، حادثه تروریستی در حرم مطهر امام رضا (ع) که به شهادت یک روحانی جهادگر منجر شد را محکوم کردند.
کد خبر: ۲۶۸۵۲۵
۲۳:۴۹ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، طلاب افغانستانی مقیم استان خراسان رضوی با صدور بیانیه ای، حادثه تروریستی در حرم مطهر امام رضا (ع) که به شهادت یک روحانی جهادگر منجر شد را محکوم کردند.

 متن این بیانیه به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون

و من المومنین رجال صدقوا ماعاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

خبر دردناک عروج ملکوتی و شهادت طلاب جهادگر در صحن حرم مطهر رضوی قلب های ما را مالامال درد و اندوه ساخت.

مطمئنا دست استکبار و ایادی آن ها در منطقه عامل اصلی این حادثه است تا بین امت اسلامی تفرقه و دو دستگی ایجاد کند و از همه مهمتر مایه بدبینی نسبت به مهاجرین مظلوم افغانستانی گردد.

طلاب افغانستانی مقیم خراسان ضمن همدردی با خانواده شهدای روحانی، این حادثه اسفناک را به شدت محکوم می کنیم و از عاملان آن با هر عنوانی که داشته باشند، برائت می جوییم.

گفتنی است که مبلغین جهادگر افغانستانی در عرصه های مختلف فرهنگی و تبلیغی در حاشیه شهر دوشادوش طلاب جمهوری اسلامی ایران سالهاست با این سفاکان خونریز دست و پنجه نرم میکنند همانگونه که بارها امتحان خود را در صحنه های دفاع مقدس و دفاع از حرم پس داده اند.

از ملت دوست و برادر جمهوری اسلامی ایران و به ویژه مسئولان محترم تقاضا می کنیم ضمن ریشه یابی عوامل این حادثه تروریستی آن در داخل و خارج کشور، حساب این افراد را از سایر مهاجرین جدا نمایند تا خدای ناکرده عده ای فرصت طلب دست به اقدامات احساسی علیه مهاجرین مظلوم نزنند.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

طلاب افغانستانی مقیم خراسان رضوی»

انتهای پیام

منبع: ABNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: