۰

این 3 گروه از دانش آموزان می‌تواند مجازی درس بخوانند

معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: امروز در بیشتر کشور‌های دنیا مدارس باز هستند، در اروپا و آمریکا، در آفریقا به جز لیبی و در آسیا به جز ایران، عربستان، هند و بنگلادش مدارس باز هستند.
کد خبر: ۲۶۸۴۶۸
۱۱:۵۲ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: امروز در بیشتر کشور‌های دنیا مدارس باز هستند، در اروپا و آمریکا، در آفریقا به جز لیبی و در آسیا به جز ایران، عربستان، هند و بنگلادش مدارس باز هستند.

احمد محمود زاده رئیس سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش درباره بازگشایی مدارس از فردا یکشنبه 14 فروردین اظهار کرد:در دوران کرونا و با تعطیلی بیش از دوساله مدارس شاهد رشد آسیب‌های اجتماعی میان دانش‌آموزان بودیم همچنین رشد اجتماعی، سلامت روان و تندرستی دانش آموزان دچار آسیب‌های بسیاری شد.

وی افزود:امروز در بیشتر کشور‌های دنیا مدارس باز هستند، در اروپا و آمریکا، در آفریقا به جز لیبی و در آسیا به جز ایران، عربستان، هند و بنگلادش مدارس باز هستند.

محمودزاده بیان کرد:علاوه بر مدارس، پیش‌دبستانی‌ها و آموزشگاه‌های خصوصی نیز حضوری خواهند بود.

معاون وزارت آموزش و پرورش گفت:سه گروه از دانش‌آموزان اجازه حضور نیافتن در کلاس‌های حضوری را دارند، دانش‌آموزان دارای بیماری زمینه‌ای، مبتلایان به کرونا یا دارای علائم می‌توانند آموزش‌ها را از شبکه شاد دنبال کنند البته این موقت است و همیشگی نخواهد بود.

وی درباره برگزاری کلاس‌های درس بدون رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی مطرح کرد:دانش‌آموزان دوره متوسطه واکسیناسیون را انجام داده‌اند و نیازی به فاصله چند متری نیست از سوی دیگر هم‌اکنون هوا خوب است و می‌توانند پنجره کلاس‌های درس را باز کنند البته ضدعفونی محیط مدارس و استفاده از ماسک را هماهنگ کردیم.

محمودزاده درباره سرویس دانش آموزان گفت:انجمن اولیا و مربیان در حال هماهنگی برای سرویس مدارس است و طی روز‌های آینده این اقدام اعمال خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: