۰

عضویت یک روحانی شیعی در کمیسیون بین‌المللی واتیکان

رئیس مرکز گفت‌وگوی ادیان و فرهنگ‌ها در لبنان، حکم رسمی دولت واتیکان را برای عضویت در کمیسیون بین‌المللی پاپی مسیحی و اسلامی و نمایندگی جامعه شریف شیعیان در واتیکان دریافت کرد.
کد خبر: ۲۶۸۳۰۸
۱۲:۳۳ - ۰۹ فروردين ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدعلی السید قاسم» رئیس مرکز گفت‌وگوی ادیان و فرهنگ‌ها در لبنان، طی مراسمی حکم رسمی دولت واتیکان را برای عضویت در کمیسیون بین‌المللی پاپی مسیحی و اسلامی و نمایندگی جامعه شریف شیعیان در واتیکان دریافت کرد.

این مراسم در حضور منوسینور جوزف اسپیتری، نماینده پاپ فرانسیس، سفیر پاپ در لبنان و شخصیت‌های رسمی و اندیشمندانی از واتیکان و لبنان برگزار شد.

مرکز گفت‌وگوی ادیان و فرهنگ ها در لبنان با صدور پیامی از حاضران در این مراسم که نام آنها را در ادامه آورده است قدردانی کرد.

از جمله حاضران در این مراسم خوان آنجل آیوسو گویچوت، وزیر تمدن‌ها و ادیان نزد سریر مقدس، اسقف ماتیاس چارلز مراد، رئیس کمیته اسقفی برای گفت‌وگوی اسلام و مسیحیت در لبنان، کشیش استفانو شیکین، رئیس آکادمی جهانی علمایی مریمی واتیکان در لبنان، شیخ نادر العقاد، نماینده الازهر رئیس کمیته پاپی جهانی اسلامی مسیحی و رئیس و اعضای مرکز ماریان برای گفت‌وگوی ادیان در لبنان بودند.

انتهای پیام

منبع: ABNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: