۰

افشاگری روحانی عربستانی از پشت پرده جنایات آل سعود

حجت الاسلام سید زکی الساده روحانی معارض عربستانی در تجمعی اعتراض آمیز علیه جنایات آل سعود گفت: به شهادت رساندن ۴۱ جوان شهید به طور علنی با رضایت آمریکا و اسرائیل صورت گرفت چرا که آل سعود ابزار آنها در منطقه است.
کد خبر: ۲۶۸۰۷۰
۱۵:۲۴ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، تجمع اعتراض آمیزی در کرج علیه جنایت اخیر آل سعود در اعدام دسته جمعی مسلمانان در این کشور برگزار شد و روحانی عربستانی در این مراسم سخنرانی کرد.

حجت الاسلام زکی السادة روحانی عربستانی در تجمع اعتراض آمیز علیه جنایت اخیر عربستان سعودی که در کرج برگزار شد با اشاره به جنایت آل سعود در به شهادت رساندن ۸۱ مسلمان گفت: از اساتید گرامی و علمای بزرگوار حاضر در این جلسه تشکر می کنم و خوشحالم که در خدمت شما بزرگوران هستم و در ابتدا به محضر صاحب زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، محضر مقام معظم رهبری و مراجع بزرگوار و تمام مومنان و آزادی خواهان جهان مصیبت شهادت جمعی از شیعیان در قطیف و الاحساء را تسلیت عرض می کنم.

وی ادامه داد: برادران و خواهران مومن، امت اسلامی در این مرحله مواجه با نقشه های خطرناک در جهان است و این نقشه ها از سوی استکبار جهانی و مزدورانش در منطقه برنامه ریزی می شود و از مهمترین نقشه های استکبار جهانی در منطقه آل سعود است که دائما در روی زمین ظلم و فساد به پا می کنند.

وی با بیان اینکه هیچ کجای دنیا از ظلم آل سعود مستبد خالی نیست، افزود: هر امت و نظامی که به دنبال آزادی، استقلال و انسانیت است و یا می خواهد سرنوشت خودش را تعیین کند حتما مواجه با نقشه های آل سعود به طور مستقیم یا غیر مستقیم می شود چه از کشورهای عربی باشد و چه کشورهای غیر عربی، چه ایران باشد چه عراق، فلسطین، سوریه، یمن، بحرین، پاکستان، افغانستان، مصر، لیبی و یا از کشورهای دیگر باشد از نقشه ها و جنایات آن ها در امان نیست.

آمریکا و اسرائیل مسئول جنایات آل‌سعود هستند

حجت الاسلام السادة با اشاره به اینکه زن و مرد، پیر و جوان همه به شکل مستقیم یا غیر مستقیم در معرض نقشه های سعودی ها هستند، افزود: به طور مثال نظام جمهوری اسلامی ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی و سرنگونی نظام شاهنشاهی به قیام امام مستضعفین امام خمینی (ره) در معرض جنایات آل سعود است و وقتی به لیست جرائم آنها در باره ایران نگاه می کنیم با یک لیست طولانی مواجه می شویم، جرائم بزرگی که هر یک از آنها را نقشه های ننگین آل سعود ترسیم می کند.

روحانی عربستانی خاطر نشان کرد: این جرائم حکایت از طبیعت خونخوار آل سعود دارد که بر اساس همین سرشت تربیت و رشد پیدا کرده و جنایات آل سعود از نوادر جنایت های تاریخ به حساب می آید که از جمله این جنایات، جنایت وحشتناک اخیر بود که توسط بن سلمان این خردسال احمق رخ داد این جنایت به منزله شناسنامه تروریستی آنها است.

وی گفت: کاروانی از جوانان شیعه مظلوم در این جنایت شهید شدند که آزادی آنها در قطیف و الاحساء به یغما رفته بود تمام این جنایت ها در معرض دید همه جهان پیشرفته و متمدن امروز که صدای شعار حقوق بشرشان بلند شده رخ داد.

رئیس جمهور آمریکا ۱۳ میلیارد دلار به عنوان حمایت از حقوق بشر در اوکراین تصویب کرد

وی با انتقاد از تبعیض در خصوص حمایت از حقوق بشر در جهان گفت: نگاه کنید که چگونه از حقوق بشر در اوکراین حمایت می کنند. رئیس جمهور آمریکا ۱۳ میلیارد دلار به عنوان حمایت از حقوق بشر در اوکراین تصویب کرد، این در حالی است که از حقوق ملت های دیگر صحبت نمی کنند.

وی افزود: اگر شخص مجرمی در ایران اعدام شود دنیا علیه آن قیام می کنند و آن را به عنوان حقوق بشر تلقی می کنند اما در برابر پایمال شدن حقوق بشر در میان ملت های دیگر سکوت می کنند.

وی با تاکید بر این نکته که آمریکا و اسرائیل مسئول این جنایت هستند، ادامه داد: به شهادت رساندن ۴۱ جوان شهید به طور علنی با رضایت آمریکا و اسرائیل صورت گرفت چرا که آل سعود ابزار آنها در منطقه است و هیچ مسلمان حقیقی این توطئه ها را نمی پذیرد و اسلام ناب محمدی مخالف ذلت مسلمانان در برابر استکبار جهانی است و تا وقتی سخنان امام حسین(ع) که فرمود: "آگاه باشید که این فرزند نامشروع فرزند نامشروع مرا بین دو چیز مخیر نموده است جنگ یا ذلت و خواری و ذلت وخواری هرگز زیرا خداوند و رسولش و مومنان آن را برای ما نمی پذیرند" در گوش ما شنیده می شود ذلت را نمی پذیریم.

حجت الاسلام الساده ادامه داد: برادران و خواهران مومن، شیعیان قطیف و الاحساء درس فداکاری و جانفشانی به ما دادند و این درس را نه فقط از تاریخ ائمه(ع) بلکه به شکل عملی از انقلاب اسلامی و فداکاری های شهدای انقلاب آموختند. شهدا به رهبری امام خمینی کاروانی از پی یکدیگر هستند شهدایی چون شهید مطهری، باهنر، رجایی، شهدای محراب آیت الله صدوقی، دستغیب، کاروان شهدای جنگ تحمیلی، ابراهیم هادی، شهید همت ،مهدی باکری، حسین خرازی، احمد متوسلیان، شهید جهان آرا و چمران و پس از آنها شهدای دفاع از حرم شهید حججی، شهید حمید سیاهکلی، شهید تقوی، حسین همدانی و شهدای مقاومت و دفاع از مقدسات عراق و شهید بزرگوار حاج قام سلیمانی که شهادتش دل های آزادی خواهان جهان را زنده کرد و شهدای قطیف و الاحساء نیز که از همین کاروان هستند تمام آنها حجت خدا بر ماهستند.

آمریکا و اسرائیل مسئول جنایات آل‌سعود هستند

وی گفت: مکتب امام خمینی در جهان گسترش پیدا کرده و کاروان شهدای قطیف نتیجه این مکتب است و به فرزندان خود یاد می دهیم که چگونه از این مکتب الهام بگیرند و دارای بصیرت شوند.

معارض عربستانی با اشاره به اتهامات بی اساسی که به این شهدا زدند، گفت: اتهاماتی که به آنها زدند را هیچ عقلی نمی پذیرد برخی از آنها به خاطر اینکه عکس سید حسن نصرالله به همراه داشتند و برخی از آنها متهم شدند که به زیارت امام رضا(ع) امام رئوف رفته بودند. اما این شهدا به دنبال دنبال حقوق شرعی خود برای یک زندگی کریمانه بودند و اعدام آنها بعد از چندین سال در زندان های آل سعود رخ داد.

وی گفت: یکی از زندانیان زمانی که زندانی شد ۱۳ ساله بود و بعد از ۷ سال سرش بریده شد.این جانیان به همین هم اکتفا نکردند بلکه از تحویل پیکر شهدا سرباز می زنند و خانواده های آن ها را از برگزاری مجلس یادبود حتی در خانه های خود و یا در فضای مجازی منع کردند و تصاویری که از تشییع شهدا در شبکه های اجتماعی پخش شده مربوط به شهدای سال های گذشته است .

وی در پایان ضمن تشکر از دست اندر کاران این برنامه و حاضران گفت: حضور شما باعث تسلی دل خانواده های داغدار است و ما رسوایی آل سعود، شیطان بزرگ و اسرائیل را فراموش نمی کنیم که اگر هرکسی عمق جنایات آنها را بشناسد هیچ وقت به آنها اعتماد نمی کند و این رسوایی آل سعود جامعه اسلامی را علیه دشمنان اسلام متحدتر و هما هنگ می کند و موجب انزجار فرزندان ما از آل سعود و اربابانش خواهد شد و افراد ضعیف ایمان و دنیا طلب وقتی از حج بازمی گردند دیگر به اقدامات آل سعود و موفقیت ظاهری آنها در بعد مادی افتخار نمی کنند.

شایان ذکر است، در پایان این تجمع بیانیه ای در محکومیت جنایت آل سعود قرائت شد و از سوی حاضران با تکبیر مورد تایید قرار گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: