۰

اعلام خطر سیلاب در استان‌های شرقی کشور

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا جدیدترین وضعیت هوای کشور را تشریح کرد.
کد خبر: ۲۶۵۵۲۴
۱۴:۲۰ - ۲۶ دی ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا جدیدترین وضعیت هوای کشور را تشریح کرد.

صادق ضیاییان، رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به وضعیت کنونی هوای کشور گفت: سامانه بارشی که وارد کشور شده فعال است و در کردستان، آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، بوشهر، فارس، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و جنوبی شاهد بارش باران هستیم.

وی افزود: در جنوب آذربایجان غربی و غرب کردستان امروز بارش باران شدید و در برخی مواقع شاهد برف هستیم.

ضیاییان گفت: برای نیمه جنوبی کشور نگران وقوع سیلاب هستیم به ویژه در استان‌های کرمان، هرمزگان، خراسان جنوبی که بارش باران شدید است؛ البته در این سه استان هشدارهای قبلی صادر شده است.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: فردا قدرت بارش‌ها در جنوب کاسته می‌شود اما همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به وضعیت هوای فردا ادامه داد: در نیمه غربی به ویژه در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، زنجان، کردستان، ایلام و لرستان شاهد بارش باران هستیم.

ضیاییان بیان کرد: راه‌های مواصلاتی بین استان گیلان و استان‌های همجوار برفی است و احتمال دارد در مقاطعی راه‌ها به دلیل بارش سنگین برف بسته شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: همچنین فردا فارس، هرمزگان، جنوب کرمان و خراسان جنوبی بارانی هستند.

وی با اشاره به وضعیت هوا در روز سه شنبه گفت: استان‌های کرمان، فارس، شمال خوزستان و خراسان جنوبی نقاط خطرناک ما هستند و احتمال وقوع سیلاب و دیگر مخاطرات جوی در این استان‌ها بالاست.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: