۰

فرمانده مرزبانی ایران وارد کراچی پاکستان شد

سردار «احمد علی گودرزی» فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با هدف تقویت همکاری‌های دوجانبه با پاکستان و حضور در رزمایش بین المللی جستجو و نجات بامداد چهارشنبه وارد شهر «کراچی» شد.
کد خبر: ۲۶۵۳۳۵
۰۸:۴۵ - ۲۲ دی ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، سردار گودرزی و هیات همراه در بدو ورود به فرودگاه بین المللی "جناح" از سوی برخی از مسوولان آژانس امنیت دریایی پاکستان و سرهنگ «مصطفی قنبرپور» وابسته نظامی ایران در پاکستان مورد استقبال قرار گرفتند.

سفر فرمانده مرزبانی ایران به دعوت مدیرکل آژانس امنیت دریایی پاکستان (PMSA) با دستور کار تقویت همکاری‌های دوجانبه در حوزه دریا و امنیت مرزی انجام می‌شود.

وی ضمن دیدار با دریابان «میرزا فواد امین بیگ» مدیرکل آژانس امنیت دریایی پاکستان قرار است در یازدهمین رزمایش امداد، جستجو و نجات موسوم به "باراکودا-۱۱" شرکت کند.

رئیس و اعضای هیات مرزبانی کشورمان در حاشیه این رزمایش با مقام‌های پاکستانی دیدار و پیرامون همکاری‌های دوجانبه در حوزه دریا و امنیت منطقه‌ای تبادل نظر خواهند کرد.

یازدهمین رزمایش باراکودا از روز گذشته (۲۱ دی) با حضور ۱۹ کشور آغاز شد و تا روز پنجشنبه ادامه خواهد یافت. محدوده برگزاری این مانور امداد و نجات در منطقه شمالی دریای عرب و داخل آب‌های سرزمینی پاکستان و نزدیک خط ساحلی کراچی معین شده است.

انتهای پیام

منبع: IRNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: