۰

دیدار نماینده عربستان با نماینده آمریکا در امور ایران

شاهزاده "عبدالله بن خالد آل سعود" نماینده عربستان در سازمان‌های بین المللی روز جمعه با «رابرت مالی» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در خصوص مذاکرات وین دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۲۶۵۱۲۸
۰۸:۳۳ - ۱۸ دی ۱۴۰۰

دیدار نماینده عربستان با نماینده آمریکا در امور ایران

به گزارش «شیعه نیوز»، شاهزاده "عبدالله بن خالد آل سعود" نماینده عربستان در سازمان‌های بین المللی روز جمعه با «رابرت مالی» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در خصوص مذاکرات وین دیدار و گفتگو کرد.

شبکه تلویزیونی "العربیه" سعودی همچنین اعلام کرد که بن خالد علاوه بر ملاقات خود با رابرت مالی که روز جمعه برگزار شد، روز پنجشنبه نیز با فیلیپ ایریرا، رییس هیئت مذاکره‌کننده فرانسه در مذاکرات وین نیز دیدار کرده است.

برخی رسانه‌ها همچنین مدعی شدند که نماینده سعودی در وین روز جمعه با «انریکه مورا» نماینده اتحادیه اروپا نیز دیدار و دو طرف درخصوص مذاکرات هسته‌ای گفتگو کردند.

بن خالد همچنین روز پنجشنبه با «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش دیدار کرده بود.

هشتمین دور مذاکرات لغو تحریم‌های ظالمانه علیه ایران در وین پایتخت اتریش روز دوشنبه ۲۷ دسامبر (۶ دی) پس از موافقت ایران با از سرگیری مذاکرات و با هدف احیای توافق هسته‌ای آغاز شد.

این مذاکرات در حالی از سر گرفته شد که دولت «دونالد ترامپ» رییس جمهوری پیشین آمریکا در سال ۲۰۱۸ به طور یک طرفه از این توافق خارج شد.

نگرانی صهیونیست‌ها از اقتدار ایران در مذاکرات وین که این روز‌ها به اوج رسیده و شاید خود را برای پذیرش شکستی دیگر آماده کرده اند، نارضایتی خود از این مذاکرات را پنهان نکرده و با لفاظی به دنبال ایران هراسی و فشار بر طرف‌های مذاکره کننده با ایران هستند.

انتهای پیام

منبع: IRNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: