۱

فهیم دشتی توسط طالبان تیرباران شد

محمد علم ایزدیار، معاون مجلس سنای حکومت پیشین اظهاراتی را در مورد کشته‌شدن فهیم دشتی و جنرال ودود در پنجشیر مطرح کرده است. او در یک نوار صوتی گفته است که این دو فعال جبهه مقاومت ملی در پنجشیر از سوی طالبان تیرباران شده‌ بودند.
کد خبر: ۲۶۴۹۴۱
۰۸:۴۵ - ۱۳ دی ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، محمد علم ایزدیار، معاون مجلس سنای حکومت پیشین اظهاراتی را در مورد کشته‌شدن فهیم دشتی و جنرال ودود در پنجشیر مطرح کرده است. او در یک نوار صوتی گفته است که این دو فعال جبهه مقاومت ملی در پنجشیر از سوی طالبان تیرباران شده‌ بودند.

 ایزدیار در نوار صوتی که روز یک‌شنبه، دوازدهم جدی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است می‌گوید، موتر حامل فهیم دشتی، سخنگوی جبهه مقاومت ملی و نیز جنرال ودود، مسوول مالی و اداری این جبهه مورد حمله قرار نگرفته بود.

به گفته ایزدیار، موتر حامل فهیم دشتی و جنرال ودود با دو محافظ شان در مسیر دشتک – تاواخ از سوی طالبان متوقف شد‌ و آنان پس از تیرباران در کنار جاده، در یک گور دسته‌جمعی دفن شدند.

معاون پیشین مجلس سنا در این نوار صوتی گفته است: «در مسیر دشتک -تاواخ موتر حامل فهیم دشتی و همراهانش با عدوات نظامی طالبان روبه‌رو می‌شود، موترشان متوقف، سپس در کنار سرک به رگبار بسته می‌شوند.»

فهیم دشتی از روزنامه‌نگاران کشور با سقوط نظام و در آغاز شکل‌گیری جبهه مقاومت در پنجشیر مسوولیت سخنگویی این جبهه را به عهده گرفته بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Pakistan
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
رأفت شیعی اینها را گستاخ کرده است