۰

مزاحمت برای دختر دانش‌آموز در شبکه شاد

در ادامه بررسی‌ها عامل مزاحمت‌ها در حاشیه شهر مشهد شناسایی و با هماهنگی قضایی برای روشن شدن موضوع مزاحمت‌ها به پلیس فتا شهرستان بردسکن منتقل شد.
کد خبر: ۲۶۴۹۰۵
۱۲:۰۶ - ۱۲ دی ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، مرد شیاد که با سوءاستفاده از شبکه شاد برای یک دانش‌آموز دختر مزاحمت ایجاد کرده بود از سوی پلیس فتا دستگیر شد.

سرهنگ جهانشیری، رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی، در تشریح خبر گفت: پدر و دختری که در شبکه اجتماعی شاد مورد تهدید و فحاشی از سوی فردی ناشناس قرار گرفته بودند با مراجعه به پلیس فتا شهرستان بردسکن از توابع استان خراسان رضوی خواهان پیگیری ماجرا شدند.

پدر این دختر دانش‌آموز مشهدی مدعی شد فرد ناشناسی در شبکه شاد برای دخترش مزاحمت ایجاد کرده و آرامش را از زندگی وی ربوده است. وی برای شناسایی هویت عامل مزاحمت مستندات لازم را به کارشناسان پلیس فتا شهرستان بردسکن ارائه داد. با توجه به مستندات موجود و بررسی‌های لازم از سوی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد سیم‌کارتی که با آن اعمال مجرمانه صورت گرفته مرتبط با فردی در استان همجوار بوده اما صاحب سیم‌کارت از این ماجرا بی‌اطلاع است.

در ادامه بررسی‌ها عامل مزاحمت‌ها در حاشیه شهر مشهد شناسایی و با هماهنگی قضایی برای روشن شدن موضوع مزاحمت‌ها به پلیس فتا شهرستان بردسکن منتقل شد.

وی با مشاهده شواهد غیرقابل انکار جرم خود را پذیرفت و اعتراف کرد با فریب برخی معلمان در نقش پشتیبان به آنها پیام داده و با به‌دست آوردن رمز مدیریتی، مزاحم مخاطبین آنها شده و با در دست داشتن اطلاعات موصوف از سایر مخاطبین مبالغی را کلاهبرداری کرده است که با توجه به شگرد به کار گرفته شده انتظار می‌رود افراد دیگری به همین روش مورد کلاهبرداری قرار گرفته باشند که از آنان نیز دعوت می‌شود اگر مزاحمتی مشابه داشته‌اند ضمن اعلام به پلیس فتا با انتخاب دو مرحله‌ای عضویت خود در شبکه‌های اجتماعی راه نفوذ افراد فرصت‌طلب و سودجو را مسدود سازند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: