۰

عربستان و امارات دوچرخه‌سواری ایران را راه ندادند!

ممکن است بخشی مسائل سیاسی باشد و بخشی هم مسائل فنی. سطح این تورها بالا است و از طرفی چون در زمستان مسابقه‌ای در آسیا نداریم، هر مربی تمایل دارد در این تورها شرکت کند
کد خبر: ۲۶۴۷۱۶
۰۸:۴۸ - ۰۸ دی ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، درخواست دوچرخه سواری ایران برای حضور در تورهای عربستان و شارجه امارات مورد پذیرش قرار نگرفت.

دوچرخه سواری ایران تمایل داشت در راستای آماده سازی برای حضور در مسابقات قهرمانی جاده قهرمانی آسیا در دو تور بین المللی عربستان و امارات شرکت کند که درخواست ایران پذیرفته نشد. تور شارجه امارات ۲۸ ژانویه تا اول فوریه۲۰۲۲ (۸ تا ۱۲ بهمن) و تور عربستان اول تا پنجم فوریه۲۰۲۲ (۱۲ تا ۱۶ بهمن) برگزار می شود.

محمود وفایی سخنگوی فدراسیون دوچرخه سواری در مورد این مسئل گفت: ما درخواست حضور در این تورها را داده بودیم اما کمیته برگزاری تورها می توانند با توجه به تعداد درخواست ها و سقفی که برای حضور تیم ها وجود دارد، تیم ها را انتخاب کنند. همین روند را ما هم برای تور ایران - آذربایجان داریم و براساس شرایط، تیم ها انتخاب و در نهایت پذیرش و عدم پذیرش آنها را اعلام می کنیم. زمانی که تیم پذیرش شود، دعوتنامه از سوی میزبان ارسال می شود.

او ادامه داد: با اعلام لیست نهایی تیم ها برای حضور در تور عربستان و امارات مشخص شد، درخواست ایران پذیرفته نشده است که علت آن حالا ممکن است بخشی مسائل سیاسی باشد و بخشی هم مسائل فنی. سطح این تورها بالا است و از طرفی چون در زمستان مسابقه‌ای در آسیا نداریم، هر مربی تمایل دارد در این تورها شرکت کند و مربیان ما هم این درخواست را داشتندکه مجوز حضور در تورها را بگیریم که متاسفانه حاصل نشد و امیدوارم شرایط برای حضور در تور ترکیه فراهم شود.

او در مورد حضور در تور ترکیه گفت: مسابقات پیست قهرمانی آسیا اواخر اسفند در هندوستان برگزار می شود که البته هنوز میزبان اطلاعات برگزاری را اعلام نکرده است و شاید بخاطر شیوع امیکرون تور به تعویق بیفتد. مسابقات جاده قهرمانی آسیا در اوایل فروردین ۱۴۰۱ است و تیم جاده در حد فاصل برگزاری این دو مسابقه در تور ترکیه شرکت می کند.

انتهای پیام

منبع: TABNAK
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: