۰

جنگ با ایران بسیار خونین خواهد بود

رییس ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (‌سنتکام) در مصاحبه با نشریه نیویوکر در پاسخ به سوالی درباره جنگ احتمالی با ایران گفت: «اگر آنها غافلگیرانه حمله کنند جنگ بسیار خونین خواهد بود.کنت مکنزی افزود: ما بسیار بد ضربه می‌خوریم، در درازمدت پیروز خواهیم بود اما جنگ یکسال طول می‌کشد.»
کد خبر: ۲۶۴۶۹۳
۱۳:۲۰ - ۰۷ دی ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، رییس ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (‌سنتکام) در مصاحبه با نشریه نیویوکر در پاسخ به سوالی درباره جنگ احتمالی با ایران گفت: «اگر آنها غافلگیرانه حمله کنند جنگ بسیار خونین خواهد بود.کنت مکنزی افزود: ما بسیار بد ضربه می‌خوریم، در درازمدت پیروز خواهیم بود اما جنگ یکسال طول می‌کشد.»

وی عنوان کرد که برنامه موشکی ایران به تهدیدی فوری‌تر از برنامه هسته‌ایش بدل شده است.موشک‌های ایرانی در پایگاه عین الاسد "تقریبا هرجا را که می‌خواستند زدند".
مک‌کنزی گفت: آنها اکنون می‌توانند به هرجا در خاورمیانه ضربه بزنند. آن‌ها می‌توانند حملاتشان را با دقت و در حجم بالا انجام بدهند.

به گفته فرمانده سنت‌کام ایران به سطحی از توانایی‌ها دست یافته است که شکست دادنش دشوار می‌باشد. وی در این رابطه عنوان کرد: توانایی‌های راهبردی ایران هم‌اکنون عظیم است. آن‌ها در این زمینه سرتر هستند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: