۰

سفیر آلمان در عراق با نماینده آیت الله سیستانی دیدار کرد

"مارتن ییگر" سفیر آلمان در عراق با حجت الاسلام و المسلمین شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده آیت الله سیستانی دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۲۶۴۵۶۰
۱۰:۲۴ - ۰۵ دی ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، "مارتن ییگر" سفیر آلمان در عراق با حجت الاسلام و المسلمین شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده آیت الله سیستانی و متولی شرعی حرم امام حسین (علیه السلام) دیدار و گفتگو کرد.

نماینده آیت الله سیستانی به سفیر آلمان خوشآمد گفت و توضیحاتی در خصوص پروژ های آستان مقدس حسینی در جهت خدمت به زائران ارائه داد.

حجت الاسلام و المسلمین کربلایی با بیان اینکه، ارزش هر انسانی به تربیت و مبانی به حقی که از آن دفاع می کند، بستگی دارد، گفت: امام حسین (علیه السلام) و حضرت عیسی مسیح (علیه السلام)، جاودانه هستند؛ چراکه از مبانی بر حق خود دفاع کرده و در راه آن از همه چیز گذشتند.

از سوی دیگر سفیر آلمان اشاره کرد: آیت الله سیستانی و نماینده ایشان شیخ کربلایی، اقدامات خوبی در جهت پیشرفت کشور داشته اند.

وی با بیان اینکه، بعد از مشاهده پروژه های عمرانی، متوجه شدم که این موسسات، عام المنفعه هستند و این امر برای ساختن عراق امید می بخشد، افزود: بعد از بازدید از مراکز فرهنگی و درمانی، از خدماتی که به تمامی طوایف ارائه می شود، شگفت زده شدم.

انتهای پیام

منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: