۰

بازداشت یک تروریست عربستانی در حین ورود به آمریکا

رئیس مرزبانی جنوب آمریکا اعلام کرد که یک تروریست تبعه عربستان سعودی در حین ورود به این کشور توسط گمرک و حفاظت مرزی دستگیر شده است.
کد خبر: ۲۶۴۳۶۴
۱۱:۱۲ - ۳۰ آذر ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، رئیس مرزبانی جنوب آمریکا اعلام کرد که یک تروریست تبعه عربستان سعودی در حین ورود به این کشور توسط گمرک و حفاظت مرزی دستگیر شده است.

"کریس کلم" رئیس بخش ماموران مرز جنوبی آمریکا (CBP) در پیام توییتری نوشت: ماموران بخش یوما USBP (گشت مرزی) یک تروریست بالقوه را که پنجشنبه شب گذشته به طور غیرقانونی از مکزیک وارد ایالات متحده شده بود، دستگیر کردند.

کلم در ادامه نوشت: فرد بازداشت شده یک مهاجر ۲۱ ساله از عربستان سعودی است که با چندین فرد یمنی ارتباط دارد.

رئیس بخش ماموران مرز جنوبی آمریکا تصاویری از این شهروند سعودی به اشتراک گذاشت که او را در یک کت داوطلب پزشکی با پرچم ایالات متحده نشان می‌دهد.

پیش از این نمایندگان جمهوری خواه به نقل از ماموران گشت مرزی ایالات متحده اعلام کرده بودند که چندین مهاجر از خاورمیانه که در فهرست دیده بان تروریستی دولت آمریکا قرار دارند، اوایل سال جاری در حال عبور غیرقانونی از مکزیک به ایالات متحده دستگیر شده اند.

بر اساس داده‌های منتشر شده، گذرگاه‌های غیرقانونی در مرز ایالات متحده و مکزیک به رکورد بی سابقه ۱.۷ میلیون در سال مالی ۲۰۲۱ رسید. برخی کارشناسان گفته اند که تعداد مهاجرانی که به طور غیرقانونی از مرز عبور می‌کنند بسیار بیشتر است.

کارشناسان براین باورند که افزایش گسترده مهاجرت به ایالات متحده به دلیل رویکرد جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر استقبال از مهاجران برای ورود به ایالات متحده است.

انتهای پیام

منبع: IRNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: