۰

پیش فروش نوزاد قبل از تولد

متاسفانه بیشتر نوزادانی که خرید و فروش می‌شوند، مادرانی کارتن خواب و بی خانمان دارند که در ازای ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان، آن‌ها را می‌فروشند.
کد خبر: ۲۶۴۳۱۷
۱۶:۲۱ - ۲۸ آذر ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، متاسفانه بیشتر نوزادانی که خرید و فروش می‌شوند، مادرانی کارتن خواب و بی خانمان دارند که در ازای ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان، آن‌ها را می‌فروشند.

یکی از خبر‌های پر واکنش، اما تلخی که در روز گذشته مورد توجه قرار گرفت، افزایش آمار خرید و فروش نوزادان در کشور طی شش ماه گذشته بود.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور اعلام کرده: «طی شش ماه گذشته شاهد افزایش آمار خرید و فروش نوزادان در سراسر کشور بوده‌ایم.» حبیب ا... مسعودی فرید درباره دلیل بالا رفتن آمار فروش نوزادان هم گفته: «نابسامانی خانواده‌ها و همچنین اعتیاد والدین از جمله مهم‌ترین ‏دلایل فروش نوزادان به حساب می‌آید.»

متاسفانه بیشتر نوزادانی که خرید و فروش می‌شوند، مادرانی کارتن خواب و بی خانمان دارند که در ازای ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان، آن‌ها را می‌فروشند. این مقام مسئول از پیش فروش نوزادان قبل از تولد خبر داده و همین موضوع باعث شده تا سند واگذاری نوزادان معتادان متجاهر به بهزیستی ابلاغ شود.

انتهای پیام

 

منبع: خراسان

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: