۰

هشدار پلیس راهور ناجا به تردد در جاده های کشور

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تاکید کرد که تردد با زنجیرچرخ در آزادراه تهران-شمال و جاده چالوس ضروری است.
کد خبر: ۲۶۴۲۸۳
۱۰:۲۲ - ۲۸ آذر ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تاکید کرد که تردد با زنجیرچرخ در آزادراه تهران-شمال و جاده چالوس ضروری است.

سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به انسداد موقتی جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال در پی بارش شدید برف و عدم ایمنی کافی مسیر گفت: با اقدامات عوامل پلیس راه و سازمان راهداری خوشبتانه این دو مسیر بازگشایی شدند و تردد در آنها در حال انجام است.

وی ادامه داد: البته لازم است که رانندگان و مسافران توجه داشته باشند که تا حد امکان از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند. همچنین رانندگان نیز باید بدانند که استفاده از زنجیر چرخ در دو محور چالوس و آزادراه تهران-شمال ضروری است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره وضعیت جوی جاده های کشور نیز گفت: در حال حاضر بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های مازندران، تهران، البرز، قزوین، زنجان، همدان، کردستان، لرستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد گزار شده است. در برخی از محورهای استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، گلستان، سمنان، مرکزی، فارس، کرمانشاه، ایلام، خوزستان و بوشهر نیز بارش باران اعلام شده است.

شیرانی تاکید کرد: برای تردد از مسیرهای برفگیر استفاده از زنجیر چرخ الزامی است و علاوه بر آن لازم است رانندگان با رعایت فاصله طولی مناسب، سرعت مطمئنه و آرامش و توجه کافی رانندگی کنند.

انتهای پیام

منبع: ISNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: