۲

آیت‌الله علوی گرگانی به علمای اهل‌سنت در پی توهین به مقدسات تذکر داد

اینکه ببینیم افرادی در خطبه های خود، سخنان نسنجیده و غیرمنطقی در مورد حضرات اهل بیت علیهم السلام می‌گویند و با سخنان خود قلب حضرت زهرا سلام الله علیها را به درد می آورند ناراحت کننده است؛ ما به آنها تذکر می‌دهیم که مراقب سخنان خود باشند.
کد خبر: ۲۶۴۱۷۵
۱۲:۵۲ - ۲۴ آذر ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، آیت‌الله علوی گرگانی امروز در جلسه درس اخلاق خود با اشاره به در پیش بودن ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها گفتند:در آستانه فاطمیه اول قرار داریم. انتظار داریم مومنین و متدینین و طلاب محترم اهل بیت اطهار علیهم السلام را از غربت در بیاورند. مجالس را پرشور برگزار کنند و خطبا ابعاد مظلومیت حضرت زهرا سلام الله علیها را بازگو کنند.

ایشان با اشاره به سخنان یکی از ائمه جمعه اهل سنت در خطبه های خود بیان داشتند: اینکه ببینیم افرادی در خطبه های خود سخنان نسنجیده و غیرمنطقی در مورد حضرات اهل بیت علیهم السلام می‌گویند و با سخنان خود قلب حضرت زهرا سلام الله علیها را به درد می آورند ناراحت کننده است.ما به آنها تذکر می‌دهیم که مراقب سخنان خود باشند.

معظم له در ادامه به خطبا و منبرها سفارش کردند و گفتند: ما انتظار داریم خطبا و علما از حریم حضرت زهرا سلام الله علیها و اهل بیت علیهم السلام دفاع کنند. نگذارند حضرت بیش از این خون دل بخورند.

آیت الله علوی گرگانی بیان داشتند: جواب شبهات را با منطق و احترام بدهند، رفع شبهه کنند با استدلال جواب اینجور حرف های نسنجیده رو بدهند تا کسانی که قصد دارند ساحت مقدس اهل بیت علیهم السلام را آلوده کنند جواب خود را مستدل بگیرند.

ایشان گفتند: امیدواریم دیگر شاهد اینگونه سخنان نباشیم و خداوند با ظهور امام زمان علیه السلام، فرج را برای مسلمین جهان حاصل بفرماید.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نظرات بینندگان
محمد مهدی اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
این تذکربجا و بسی کارساز __ بود از زعیمی که اوست اهل راز __ کند درک ان را یقین هر بصیر __که او را ست خدای توانا نصیر- خدای تعالی بر عمر شریف و پر برکت این زعیم عالیقدر بیفزاید .
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
شما پس کارتان چی هست که از علما و منبری ها انتظار دارید حواب دهند
مرحع تقلید شما هستید شما عالم هستی شما باید جواب دهید
ماتذکر می دهیم تذکر به چه دردی می خورد