۰

دیدار جمعی از حقوقدانان مسلمانان نیجریه با شیخ زکزاکی

به مناسبت روز جهانی حقوق بشر جمعی از حقوقدانان مسلمان کشور نیجریه با شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر جنبش اسلامی این کشور در شهر ابوجا دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۲۶۴۰۸۷
۱۳:۵۲ - ۲۲ آذر ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، به مناسبت روز جهانی حقوق بشر جمعی از حقوقدانان مسلمان کشور نیجریه با شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر جنبش اسلامی این کشور در شهر ابوجا دیدار و گفت و گو کردند.

 روز جمعه همزمان با روز جهانی حقوق بشر گروهی از حقوقدانان مسلمان نیجریه برای ملاقات رهبر جنبش شیعیان نیجریه شیخ ابراهیم زکزاکی به محل اقامتگاه وی در ابوجا پایتخت کشور نیجریه رفته و با وی دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار چند ساعته، وکلا و حقوقدانان به مناسبت سالروز حقوق بشر به اهداف سازمان های حقوق بشری اشاره کرده و همچنین پایمال شدن حقوق انسانی به خصوص در میان جوامع اسلامی بسیاری از کشور های آسیایی و آفریقایی را متذکر شدند.

در ادامه شیخ ابراهیم زکزاکی افزود: مسلمانان بر این باورند که انسان‌ها بدون درنظرگرفتن دین، مذهب، رنگ، نژاد و قومیت مورد تکریم خداوند هستند و باید از حقوق یکسانی برخوردار باشند اما آنچه که بر همگان آشکار است این است که حقوق بشر توسط بازیگران بین‌المللی خاص، قربانی سیاست‌های بین‌المللی شده است که این امر اجرای قوانین حقوق بشر بین‌الملل در سطح ملی و بین‌المللی را تضعیف کرده است.

دیدار جمعی از حقوقدانان مسلمانان نیجریه با شیخ زکزاکی

در پایان این دیدار نمایندگان وکلا و حقوقدانان نیجریه نماز مغرب و عشا را به امامت شیخ ابراهیم زکزاکی اقامه کردند.

انتهای پیام

 

منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: