۰

کاهش تدابیر سختگیرانه بهداشتی در مراسم عمره

عربستان سعودی از روز یکشنبه ۱۷ اکتبر گذشته با کاهش نیاز زائران مسلمان به حفظ فاصله در هنگام حضور در مراسم عمره در داخل مسجد مکه، اقدامات سختگیرانه برای کنترل کووید۱۹ را کاهش داده است.
کد خبر: ۲۶۴۰۷۳
۱۰:۲۱ - ۲۲ آذر ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، عربستان سعودی از روز یکشنبه ۱۷ اکتبر گذشته با کاهش نیاز زائران مسلمان به حفظ فاصله در هنگام حضور در مراسم عمره در داخل مسجد مکه، اقدامات سختگیرانه برای کنترل کووید۱۹ را کاهش داده است.

 عربستان سعودی به افرادی که دو دوز واکسن تزریق کرده اند، اجازه می‌دهد تا در عمره ماسک بردارند و شرایط در فضای باز آماده لغو تدابیر فاصله گذاری اجتماعی است.

عربستان سعودی از روز یکشنبه ۱۷ اکتبر گذشته با کاهش نیاز زائران مسلمان به حفظ فاصله در هنگام حضور در مراسم عمره در داخل مسجد مکه، اقدامات سختگیرانه برای کنترل کووید۱۹ را کاهش داده است. این امر به زائران اجازه می‌دهد تا از ماسک استفاده نکنند.

اما در فضای بسته و در داخل مسجد زائران همچنان ملزم به زدن ماسک هستند. و در ساختمان‌های مختلف علاوه بر این، زائران باید قبل از اجازه حضور در مراسم، دوز کامل واکسیناسیون را داشته باشند.

بلکه تعداد افراد را در اجتماعات مختلف هر دوره محدود کرد از جمله اماکن عمومی، رستوران‌ها، حمل‌ونقل عمومی و سالن‌های سینما، با دقت لازم. دریافت ۲ دوز کامل واکسن افرادی که از طریق اپلیکیشن وارد آن مکان می‌شوند. عربستان سعودی تاکنون مجموعاً ۵۰۰ هزار و ۴ هزار و ۷۰۰ مبتلا و ۸ هزار و ۷۶۰ مورد فوتی دارد.

انتهای پیام

منبع: MEHR NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: