۰

ماجرای دلشکستگی معلم از بی‌حرمتی دانش‌آموزانش

این روزها فیلم آزار و اذیت یک معلم در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود؛ فیلمی که برای ۶ سال پیش است و بازنشر آن موجب فشار روحی مضاعف به خانواده این معلم شده است، اما اصل ماجرا چیست؟
کد خبر: ۲۶۳۹۸۴
۱۰:۲۹ - ۲۰ آذر ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، این روزها فیلم آزار و اذیت یک معلم در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود؛ فیلمی که برای ۶ سال پیش است و بازنشر آن موجب فشار روحی مضاعف به خانواده این معلم شده است، اما اصل ماجرا چیست؟

طی روزهای اخیر فیلمی از آزار و اذیت یک معلم توسط دانش آموزانش در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که این امر ناراحتی و واکنش‌های فراوانی از سوی افکار عمومی و مردم را به دنبال داشته است.

صیاد درگاهپور، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان در این رابطه اظهار کرد: این معلم، معلم یکی از روستاهای شهرستان بروجرد بوده که بیش از یک سال است، بازنشسته شده است.
تبلیغات

وی با تاکید بر اینکه این فیلم که امروز در فضای مجازی منتشر شده، مربوط به ۶ سال پیش است، عنوان کرد: همان موقع هم حراست و ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش قصد ورود به این قضیه را داشته‌اند که این معلم اعلام کردند که اینها دانش آموزان من بوده‌اند و من هم گذشت کرده‌ام.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان گفت: متأسفانه انتشار این فیلم در فضای مجازی موجب ناراحتی و فشار روحی به خانواده این معلم شده است.

انتهای پیام

منبع: MEHR NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: