۰

تأیید واکسن روسی اسپوتنیک برای مراسم حج

سازمان بهداشت عمومی عربستان سعودی اعلام کرد که افراد واکسینه شده با واکسن روسی «اسپوتنیک وی» برای برگزاری حج عمره و تمتع اجازه ورود به این کشور را خواهند داشت.
کد خبر: ۲۶۳۸۰۴
۱۱:۱۸ - ۱۵ آذر ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، سازمان بهداشت عمومی عربستان سعودی اعلام کرد که افراد واکسینه شده با واکسن روسی «اسپوتنیک وی» برای برگزاری حج عمره و تمتع اجازه ورود به این کشور را خواهند داشت.

سازمان بهداشت عمومی عربستان در تازه‌ترین به‌روزرسانی برنامه «وقایة»، واکسن روسی اسپوتنیک وی را نیز در فهرست واکسن‌های مورد تأیید برای ورود به این کشور قرار داد.

این سازمان اعلام کرده است که افرادی که دو دوز واکسن «اسپوتنیک وی» را دریافت کرده‌اند، از اول ژانویه ۲۰۲۲ اجازه دارند «به منظور بازدید کوتاه از جمله عمره و حج» وارد کشور شوند.

برنامه «وقایة» در عربستان سعودی که شامل تعریف کامل ایمن‌سازی به منظور ورود به عربستان سعودی و فهرستی از واکسن‌های مورد تأیید از سوی مقامات سعودی می‌شود، به منظور کنترل و مبارزه با شیوع بیماری کرونا از سوی این کشور اجرا می‌شود.

صندوق سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه امروز یکشنبه اعلام کرد که عربستان سعودی اجازه ورود افراد واکسینه شده با واکسن «اسپوتنیک وی» را از آغاز سال ۲۰۲۲ می‌دهد، مشروط بر اینکه تحت قرنطینه ۴۸ ساعته قرار گرفته و آزمایش «پی سی آر» آن‌ها منفی باشد.

در بیانیه صندوق آمده است: عربستان سعودی وارد فهرست ۱۰۲ کشوری شده است که افراد واکسینه شده با واکسن «اسپوتنیک وی» می‌توانند از آنها بازدید کنند.
انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: